FANDOM

R0-GR (znany również jako Roger) postać z uniwersum Gwiezdne Wojny.

Opis: Edytuj

Osobowość Edytuj

Roger jest miłym i bardzo pracowitym robotem. Dodatkowo czuje się odpowiedzialny i dba o bezpieczeństwo swoich bliskich, nawet gdy miałby polecieć za którymś do dżungli wśród oddziału szturmowców. Jest również i lekko niezdarny i ciapowaty.

Wygląd Edytuj

R0-GR by typowym droidem bojowym nie wyróżniającym się niczym innym od reszty. Jednak rodzina Freemakerów zostawiła mu tylko jedną rękę żółtą, resztę przemalowała na brązowo.

Historia Edytuj

R0-GR był droidem bojowym stworzonym jeszcze za czasów wojen klonów. Miał za zadanie służyć Federacji Handlowej i Sithom. Podczas jednej z walki został pocięty mieczem świetlnym na kawałki przez Macu Windu. Jednak został jakoś złożony do kupy i brał jeszcze udział w bitwie na planecie Kashyyyk. Swoje przygody dobrze opisał w swoim pamiętniku którego nazwał From Trenches to Wrenches: The Roger. Później jednak rodzina Freemakerów znalazła go w stercie śmieci i naprawiła. Rodzeństwo traktuje go bardziej jako swojego lokaja. Mu się to nie podoba, jednak wierne wykonuje te rozkazy. Roger, podobne jak rodzeństwo Freemakerów dołączyło do Rebelii.

Za kulisami Edytuj

R0-GR zadebiutował w serialu animowanym Lego Star Wars: Przygody Freemakerów. Głosu w angielskiej wersji użyczył mu Matthew Wood, zaś w polskim dubbingu Krzysztof Szczepaniak.

Galeria: Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki