FANDOM

Szablon:Charakter Ręczna Wiedźma - samotna czarownica zamieszkująca jaskinię po środku lasu.

HistoriaEdytuj

"Little Gift Shop of Horrors" w historii "Łapy Precz" posiada stoisko na Wodogrzmociańskim Festynie, gdzie sprzedaje złote zegarki. Przeklina Stana za to, że ukradł jej towar, zabierając mu ręce. Kiedy on, Dipper i Mabel przybyli do jej jaskini wymienić zegarek za dłonie, wiedźma mówi im, że trzeba przypieczętować umowę pocałunkiem "w usta". Stan jednak tego nie chce. Razem z innymi członkami rodziny mówi, że całus nie ma nic wspólnego z klątwą i byli przygotowani do wyjścia. Wtedy czarownica wyznała, że to był żart, a wszyscy mężczyźni, z którymi była na randce, uciekali od niej. Kiedy Stan powiedział, że to wina strasznej jaskini, bliźniaki wpadły na pomysł przemeblowania i udekorowania jej, by była milsza. Usatysfakcjonowana przemianą oddała staruszkowi ręce. Rodzina Pinesów opuściła jaskinię, a Mabel zostawiła wiedźmie książkę z instrukcjami jak należy randkować. Wkrótce po ich odejściu przy wejściu do jaskini pojawia się przystojny turysta, który chce gdzieś odpocząć. Przy użyciu jednego z zapisanych flirtów z książki Mabel, wiedźma zyskuje jego sympatię.

OsobowośćEdytuj

Ręczna Wiedźma na pierwszy rzut oka wydaje się być zła, kiedy Stan próbuje ukraść jeden z jej zegarków, ale okazuje się być po prostu bardzo osamotniona i zdesperowana. Zakochuje się w Stanie, a potem w turyście. 

WyglądEdytuj

Ręczna Wiedźma jest niską, zielonoskórą kobietą z długimi białymi włosami. Nosi brązową szatę z ciemnobrązowymi odciskami dłoni na piersiach. Ma ona duży nos, czerwone oczy, o bardzo małych źrenicach i nie posiada wielu zębów. Jej stopy tak naprawdę są rękoma przyklejonymi taśmą. 

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W przeciwieństwie do większości bohaterek, wiedźma nie posiada widocznych rzęs. 

GaleriaEdytuj

Plik:Galeria.png

Szablon:Potwory