FANDOM

Szablon:Postać Różyczka (ang.Rosetta) - wróżka ogrodowo utalentowana, jedna z przyjaciółek Dzwoneczka.

OpisEdytuj

W Przystani Elfów jest o wiele dłużej niż jej przyjaciółki. Zajmuje się swoim ogrodem, w którym ma najwięcej mięty –- kocha jej zapach. Uwielbia patrzeć na rośliny, zachwyca się ich zapachem i pięknem. Wróżka ta zawsze chodzi ślicznie ubrana i uczesana. Inne elfy uważają ją za najładniejszą w Nibylandii. Uwielbia dawać porady swoim przyjaciołom oraz kwiatom jak lepiej wyglądać. Jej ulubioną zabawą są przebieranki w różne kwieciste stroje. Jest przyjaciółką Jelonki, ale nie podoba jej się strój, w jakim ona chodzi. Uważa, że nie jest on gustowny. Różyczka jest zapatrzona w piękno, we wszystkim widzi coś wyjątkowego i cudownego, ale jej złą chechą jest to, że często ocenia książkę po okładce. Zdarza się, że woli cieszyć się chwilą wśród swoich roślin niż pomóc innym elfom, ponieważ uważa pracę i pomoc za stratę czasu. Wróżka ta jest bardzo szczera, nie omieszka powiedzieć innym, że tracą czas na robieniu różnych rzeczy, że brzydko wyglądają, że są nudni… itd. W filmie Dzwoneczek i tajemnica piratów zostaje przemieniona we wróżkę zwierzęcą z czego nie jest zadowolona, ponieważ brzydzi się wielu zwierząt, między innymi robactwa oraz szczurów. Prócz tego, choć jest wróżką ogrodową, brzydzi się również błota, co jest pokazane w filmie Dzwoneczek i uczynne wróżki. W filmie Dzwoneczek i sekret magicznych skrzydeł zdaje się być zakochana w Zefirze z wzajemnością. Końcówka filmu może sugerować, że zostali oni później parą.

WystępyEdytuj

FilmyEdytuj

KsiążkiEdytuj

  • "Trudny dzień Różyczki"
  • "Najpiękniejszy kwiat"
  • "Skłonka i Wielka Wojna Jeżynowa"
  • "Lila i Wieczne Drzewo"

KomiksyEdytuj

  • "Odpoczynek… bywa męczący" (Wróżki nr 9/2007)
  • "Miłość dodaje skrzydeł" (Wróżki nr 4/2008)
  • "Deszczowe opowieści" (Wróżki nr 10/2008)