FANDOM

Szablon:InfoboxQuentin Trembley — 8½ prezydent Stanów Zjednoczonych. Pierwszy raz spotykamy go w odcinku "Irrational Treasure". Założył Wodogrzmoty Małe. Zakarmelizował się w bryle karmelu uważając, że utrzyma go to przy życiu.

Rządy TrembleyaEdytuj

Plik:-12.png
Trembley wygrał kadencję przypadkiem, gdyż na resztę kandydatów spadła lawina. Szybko został ogłoszony najgłupszym prezydentem, jakiego kiedykolwiek wybrano. Za jego kadencji:
  • Wprowadził minusowe banknoty.
  • Ustanowił bobasów Sądem Najwyższym. 
  • Ustanowił proklamację bezspodniacyjną.
  • Odbywały się naleśnikowe wojny.
  • A jego odezwy do narodu to koszmar

WyglądEdytuj

Plik:Trembley wygląd.png
Quentin Trembley wygląda jak stereotypowy prezydent, mimo, że takim nie jest. Jest bardzo wysoki, ma wąską głowę, wyłysiałe czoło i długi czerwony nos. Posiada on jasnobrązowe włosy. Ubrany jest w białą koszulę z kołnierzem przykrytą przez czarną marynarkę. U szyi ma upiętą złotą muszkę. Nie posiada spodni, tylko 19-wieczne pantalony. Nosi czarne buty z ostrymi czubkami na niebieskich skarpetkach.

CharakterEdytuj

Plik:Proklamacja despodniacyjna.png

Trembley jest dziwny, przez co został uznany najgłupszym prezydentem. Wymyślił dużo niedorzecznych reform w Stanach Zjednoczonych. Mówił mieszkańcom, że powinni najbardziej bać się krwiożerczych pająków. Kiedy wyrzucono go z Białego Domu zamiast podpisać oficjalną rezygnację jak przyzwoity prezydent, zjadł salamandrę i wyskoczył przez okno, po czym schronił się na niezamieszkanym terenie, który nazwał "Wodogrzmoty Małe".

CiekawostkiEdytuj

  • Quentin Trembley powiedział, że George Waszyngton bił go kijem ok. 3 godziny, jednak Waszyngton był 1 prezydentem Stanów Zjednoczonych, a Trembley dopiero 8½, więc nie możliwe, żeby żyli w tym samym czasie. Jedyna możliwość jest taka, że Trembley nie "karmelizował" się raz.
  • Uhonorował Mabel jako członkinię kongresu, a Dipperowi dał klucz prezydencki, który otwiera wszystkie drzwi w U.S.A.
  • Pod koniec odcinka widzimy jak odjeżdża na koniu tyłem.
  • Jak zauważył Dipper, ponieważ nie podpisał formalnie rezygnacji to jest według prawa nadal prezydentem U.S.A.
  • Na minusowej dwunastodolarówce obok wizerunku Trembleya narysowany jest Bill Cyferka.

Szablon:Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki