FANDOM

Szablon:Infobox EpisodeQuarantined (pl. Kwarantanna) to czwarty odcinek drugiego sezonu (ogólnie dwudziesty czwarty) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 18 marca 2013 roku w USA i 21 czerwca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

OpisEdytuj

Bree pod nieuwagę na misji wdycha neuro-toksyny i Davenport każe jej nie wychodzić z kapsuły przez zakażenie. Adam i Chase idą do miejsca, gdzie Bree się zakaziła, by pobrać próbkę toksyn, żeby Donald mógł przygotować dla niej lekarstwo. Bree idzie jednak na wystawę swojego nowego chłopaka, Owena, a Leo idzie po nią. W szkole zaczynają pojawiać się skutki uboczne.

StreszczenieEdytuj

Trio wyrusza na misję, aby zatrzymać firmę przed nielegalną utylizacją odpadów. Bree pojawia się późno, a w dodatku bez kostiumu, mówiąc, że spotykała się z chłopakiem o imieniu Owen. Adam i Chase przewracają oczami, a Bree zaczyna pobierać próbki toksyn z beczek. Gdy bracia odchodzą, dziewczyna zostaje rozproszona przez SMS'a od Owena, przez co przypadkowo powoduje toksyczny wyciek gazu w powietrze.

W laboratorium, kiedy Bree próbuje opuścić kapsułę, włącza się alarm i Leo mówi Donaldowi o tym, że spóźniła się na misję i nie miała kombinezonu. Davenport stwierdza, że ​​Bree ma kwarantannę, ponieważ prawdopodobnie została narażona na toksyczne gazy. Mężczyzna wysyła Adama i Chase'a na misję w poszukiwaniu tego, czego nawdychała się Bree. Używają najnowszego wynalazku Davenporta - projektora przestrzennego, który sprawia, że ludzie są niewidoczni.

Adam i Chase mają problem ze znalezieniem właściwego pojemnika toksycznych chemikaliów, ale Chase używa nowej mocy, by znaleźć odcinki palców Bree. Chase mówi Davenportowi, że nawdychała się neuro-toksyn. Donald jest przerażony i mówi, że są one bardzo groźne dla życia i powoduje odcięcie mięśni od mózgu. Kiedy bateria z projektora wyczerpuje się, ochroniarz przyłapuje braci i przywiązuje ich do słupa. Davenport używa cyber-maski, aby przebrać się za kogoś innego, i stara się uwolnić Adama i Chase'a, ale oni nie rozpoznają go. Adam uderza Donalda, przez co mężczyzna wraca do normalności. Ochroniarze atakują ich, ale Davenportowie łatwo ich pokonują i szybko uciekają.

Tymczasem Leo ma za zadanie utrzymać Bree w kapsule, ale ona wymyka się na wystawę Owena. Chłopak szybko idzie do szkoły, gdzie okazuje się, że mięśnie Bree zaczęły drętwieć i ledwo się porusza. Leo próbuje zaprowadzić siostrę z powrotem do domu, ale ona nie zgadza się. Kiedy Bree wreszcie wraca, Donald szybko podaje jej antidotum i dziewczyna wraca do normalnego stanu.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

CytatyEdytuj

Szablon:DialogSzablon:Dialog

CiekawostkiEdytuj

  • W scenie, w której Bree spadała ze schodów, dziewczynę grała dublerka.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki