FANDOM

Pyłek - magiczny proszek, który w zależności od koloru pełni różne funkcje. 

Najważniejszymi pyłkami są te o złotym i błękitnym kolorze. W filmie Dzwoneczek i tajemnica piratów wróżka Zarina przy ich pomocy tworzy inne kolory pyłku.

Kolory pyłkówEdytuj

Błękitny Pyłek - jest to pyłek, który prawdopodobnie powstał jako pierwszy ponieważ to od niego zależne jest wytwarzanie Złotego Pyłku - należy dodać 26 drobinek do Drzewa Pyłkowego, by Złoty Pyłek był wytwarzany. Dzięki połączeniu go ze Złotym Pyłkiem i odpowiednimi składnikami, da się również wytworzyć inne kolory pyłków.

Złoty pyłek - jest to pyłek umożliwiający wróżkom latanie (bez niego, mimo skrzydeł, wróżki są w stanie przelecieć tylko kilka centymetrów). W filmie Dzwoneczek i sekret magicznych skrzydeł pokazane jest, że pyłek ten wytwarzany jest tylko w części Wróżkowej Przystani gdzie panuje wiosna i dostarczany jest do innych krain pór roku.

Różowy Pyłek - pyłek dający talent ogrodowy. Wytworzony z esencji różowych kwiatów.

Fioletowy Pyłek - pyłek dający talent szybkolotności. Wytworzony z ptasiego pióra.

Niebieski Pyłek - pyłek dający talent wodny. Wytworzony z wody.

Bursztynowy Pyłek - pyłek dający talent zwierzęcy. Wytworzony z kamienia.

Zielony Pyłek - pyłek dający talent majsterkowania. Wytworzony z zaginionych przedmiotów.

Pomarańczowy Pyłek - pyłek dający talent świetlny. Wytworzony z płatków księżycowego kwiatu i nasion 

słonecznika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki