FANDOM

Szablon:Charakter  Preston[1] i Priscilla [2]Północni — bogaci rodzice Pacifiki Północnej.

WyglądEdytuj

Priscilla na Dzień Pioniera założyła białą koszulę z krótkimi rękawami, oraz niebieskim kołnierzem, 

Plik:S1e8 Mr and Mrs Northwest and dog-1-.png
pod którą miała czerwono-niebieską spódnicę. Na głowie miała piórko. Ma brązowo-beżowe włosy i zmarszczki podobne do zmarszczek Pani Gleeful. Usta maluje malinową szminką, a w uszach miała niebiesko-czerwono-białe kolczyki.

"The Golf War" nosi biało-błękitną koszulkę polo z różowym sercem oraz pasujące kolorystycznie spodenki, buty z długimi skarpetkami oraz czapkę z daszkiem. Później w odcinku założyła długą, śliwkową sukienkę i niebieskie kolczyki w kształcie rombu. 

Na przyjęcie w "Northwest Mansion Mystery" zakłada sukienkę w kolorze morskiej piany z perłami, złotą bransoletką, kolczyki w kształcie rombu i czarne buty. 

Preston na Dzień Pioniera nosił czerwoną kamizelkę, pod którą miał białą koszulę, a na nogach niebieskie jeansy. Na głowie miał granatowy cylinder z czarnym paskiem. Miał czarne, nieco siwe włosy i wąsy w tym samym kolorze. Na co dzień ubiera się w czarny garnitur z zielonym krawatem. 

CharakterEdytuj

Nie wiadomo wiele o ich charakterze. Najprawdopodobniej bardzo rozpieszczają Pacyfikę. Nie za bardzo lubią Dippera i Mabel, ponieważ pochwalili Pacyfikę, gdy obraziła ich. Mają na celu pokazanie siebie zawsze z jak najlepszej strony i wywyższają się, nakazując to Pacyfice. Ich córka się ich boi, a oni używają dzwonka, by doprowadzić ją do porządku. Priscilla decyduje o tym, w co ubiera się Pacyfika i gdy nie podoba jej się strój córki, każe jej go zmienić. 

WystąpieniaEdytuj

Preston PółnocnyEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Priscilla PółnocnaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Preston ma prywatny jacht.
  • Priscilla jest jedyną postacią oprócz Mabel, która pojawia się w nowym ubraniu w każdym odcinku. 
  • W "Weirdmageddon część 1" Preston proponuje Billowi współpracę, a ten zamienia miejscami fragmenty jego twarzy.
  • Prestonowi głosu użycza Nathan Fillion, kanadyjski aktor o francuskich korzeniach, najbardziej znany z roli dwóch protagonistów w dwóch serialach: Malcolma Reynoldsa z "Firefly" oraz Richarda Castle z "Castle".

PrzypisyEdytuj

  1. https://twitter.com/DisneyChannelPR/status/464189913940779008/photo/1
  2. http://www.reddit.com/r/gravityfalls/comments/3aj99f/im_matt_braly_storyboard_artist_and_director_on/csd9kcb?context=3

Szablon:Bohaterowie