FANDOM

Szablon:InfoboxPracowniczka sklepu latoweenowego  epizodyczna postać, która pierwszy raz pojawia się w odcinku "Summerween".

HistoriaEdytuj

Pierwszy raz jest widziana w odcinku "Summerween", gdzie sprzedaje w sklepiku latoweenowym. Złości się, bo rodzinka Pinesów i Soos niszczą jej cały sklep. Mówi przez krótkofalówkę do ochrony by wyprowadzić ich ze sklepu. Stan wtedy rzucił jej bombę w twarz i Pinesi oraz Soos uciekli. Zapłacił jej pięćdziesięcioma "Stan Bucksami". Mówi tylko "Nienawidzę Latoween".

Pojawia się też w tle w odcinku 'Gideon Rises' podczas Wielkiego Zamknięcia Chaty.

Występuje także w odcinku krótkometrażowym "Mabel's Album of Memories", gdzie widać ją na widowni w kinie.

Pojawia się również w The Stanchurian Candidate.

CharakterEdytuj

Jest zestresowaną pracownicą sklepiku latoweenowego. Łatwo się denerwuje, zwłaszcza kiedy rodzina Pinesów i Soos rujnują jej sklep. 

WyglądEdytuj

Ma ciemną skórę i wory pod oczami, ciemnobrązowe włosy spięte w kucyk i czerwoną bluzkę z długim rękawem. Nosi także kolczyki z głowami kościotrupów oraz czarny fartuch sprzedawcy z zielonym arbuzem.

Szablon:Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki