FANDOM

Plik:Thumb bobble 300x169.jpg

                        Pompon (w oryginale nazywa się Phineas T.Kettletree/Bobble)                                         Inne imiiona: Fineasz, Bąbel 

Talent: garnkowo-patelniowo utalentowany
Charakter: wesoły, skory do psot i żarcików
Miejsce zamieszkania: Zakątek Cynek
Symbol: kociołek
Przyjaciele: Klank
Uwielbia: popisywać się swoją inteligencją i wyrachowaniem
Ulubiony przedmiot: okulary
Ulubiony kolor: niebieski
Ulubione miejsce: Zakątek Cynek
Lubi: pracować nad wynalazkami z Cynką Dzwoneczek i Klankiem
Nie lubi: kiedy przyjaciele trafiają w kłopoty

  Pompon przedstawia się jako "Fineasz, syn Teodora, Kociołek", ale dobrze wiemy, że elfy nie mają rodziców, że powstają ze śmiechu nowo narodzonych dzieci. Tak naprawdę jest to błąd w tłumaczeniu angielskiej wersji na polską. W oryginalne nazywa się on po prostu Fineasz T. Kociołek. Gdzie "Fineasz" to jego imię, skrót „T.” to pierwsza litera jego drugiego imienia, a "Kociołek" to jego symbol i używa go jako przydomku. Możliwe także, że po prostu lubi efektownie się przedstawiać i takie coś sobie wymyślił. Bo właśnie takim jest elfem, uwielbia się popisywać i za każdym razem stara się pokazać z jak najlepszej strony. Jest inteligentny, pomysłowy i cierpliwy (jeśli chodzi o znoszenie mało bystrych wypowiedzi Klanka). Od nadmiaru pracy ma też dość słaby wzrok i chowa swoje małe oczka za dużymi okularami (za szkła służy rosa i zdarza się, że czasem wysycha), z którymi się nie rozstaje. Zawsze nosi przy sobie zapasowy zakraplacz.                                                                                                                                                                                                                                                          Po raz pierwszy wystąpił w:

❥ Film pt. "Dzwoneczek"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki