FANDOM

Szablon:Infobox miejsca/przedmiotu Polana Jednorożców - magiczne miejsce zamieszkałe, zgodnie z nazwą, przez jednorożce. Prowadzą do niego zaklęte wrota, które można przywołać jedynie w czarodziejskiej części wodogrzmociańskiego lasu, w kamiennym kręgu najgłębszą z inkantacji. Instrukcje są opisane w dzienniku nr 1. Występuje po raz pierwszy w "The Last Mabelcorn".

Historia Edytuj

W "The Last Mabelcorn" Mabel wraz z Grubą, Cuksą i Wendy wyruszają na poszukiwanie jednorożców. Potrzebny im jest włos jednego z nich, aby ochronić Tajemniczą Chatę przed zgubnym wpływem Billa Cyferki. Dziennik wujka Forda prowadzi ich do zaklętej części lasu i kamiennego kręgu przypominającego ten z Stonehenge. Grenda, jedyna osoba w całych Wodogrzmotach posiadająca odpowiedni głos, przywołuje wrota do miejsca zamieszkania jednorożców, po czym dziewczyny wyruszają na spotkanie z magicznym stworzeniem.

Wygląd Edytuj

Plik:Wrota.JPG

Polany strzegą ogromne, złote, bogato zdobione i inkrustowane wielkimi rubinami wrota, wbudowane w coś na wzór wielkiego, kamiennego kręgu. Samą polanę zasiedla wielka populacja motyli krążących wokół oparów magii.Ta sama polana jest też domem małego satyra. Jest tam niewielki strumyk i uroczy wodospad nad którym nieustannie tworzy się tęcza. Wokół rosną wielkie drzewa - na oko stare wierzby - i grzyby. wszystko zdaje się lśnić i mistycznie połyskiwać.

Wystąpienia Edytuj

Sezon 2Edytuj

Szablon:Miejsca

Więcej z Fandomu

Losowa wiki