FANDOM

Szablon:Odcinek infobox |} Fire It Up (pol. Pożar) - pierwszy odcinek trzeciego sezonu Taniec rządzi.

OpisEdytuj

CeCe wierzy, że podpaliła studio "Taniec rządzi w Chicago!" i boi się że zamkną ją w więzieniu. Tymczasem Deuce postanawia zatrudnić Gary'ego w Crusty's, kiedy czuje się źle że stracił pracę po spaleniu się studia Taniec rządzi w Chicago. Gary źle wykonuje swoją pracę i Deuce zwalnia Gary'ego. Tinka stara się być miła dla Rocky i CeCe, gdy Gunther wyjechał do swojego kraju. Później dowiadujemy się, że studio nie zostało spalone przez lokówkę CeCe, tylko przez solarium Gary'ego i Rocky i CeCe zaakceptowały przyjaźń Tinki.

PiosenkiEdytuj

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Plik:1636367 original.jpg
    Ten odcinek jest częścią wydarzenia Disney Channel pt: "Monstober", który trwa przez cały październik 2012 roku. Zawiera nowe odcinki: Nadzdolni, Jessie, Taniec rządzi, Moja Niania Jest Wampirem, Wodogrzmoty Małe, Akwalans i Austin i Ally.
  • Georgia Jones zakochała się w kapitanie Jeremym.
  • Kenton Duty, który gra rolę Gunthera od tego odcinka nie jest już w głównej obsadzie.
  • To już trzeci raz, gdy słyszymy w serialu piosenkę Calling All The Monsters, lecz tym razem bez tekstu.

OdcinekEdytuj

GaleriaEdytuj

Aby przejść do galerii kliknij tutaj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki