FANDOM

Plik:Piotruspan.png

Piotruś Pan - (ang. Peter Pan) to wesoły chłopiec, który uwielbia zabawy, figle i dokuczanie piratom. Mieszka w Nibylandii razem z Zagubionymi Chłopcami i jest znany przez wszystkich. Postanowił, że nigdy nie chce dorastać. Od czasu do czasu Piotruś opuszcza Nibylandię i odwiedza Ziemię. Robi to za pomocą wróżki - Dzwoneczka i jej magicznemu pyłkowi, który strzepuje bezpośrednio z niej. Pewnego razu przelatując obok otwartego okna, usłyszał opowieści Wendy o jego własnych przygodach. Zafascynowany zaczął przylatywać tam każdej nocy, by posłuchać kolejnych historii. Przypadkowo zdradził się ze swoją obecnością, gdy jego cień się od niego odczepił. Wówczas zabrał Wendy oraz jej młodszych braci do Nibylandii, ku niezadowoleniu Dzwoneczka. Zdawać by się mogło, że mała Cynka jest zazdrosna o Piotrusia Pana, być może zakochana w nim. Piotruś z kolei zdaje się być zauroczony Wendy. 

W drugim filmie "Piotruś Pan: Wielki Pawrót", chłopiec musi uratować córkę swojej dawnej przyjaciółki Wendy - Jane, którą porwał kapitan Huk. Ponownie może liczyć na swoją dobrą przyjaciółkę - Dzwoneczka.

Występował w:

  • Film "Piotruś Pan" (1953)
  • Film " Piotruś Pan: Wielki Powrót" (2002)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki