FANDOM

Szablon:Odcinek infobox |} Copy Kat It Up (stara nazwa - All About Evie It Up) (pl. Papugowanie rządzi) - czternasty odcinek drugiego sezonu Taniec rządzi.

OpisEdytuj

Kat - największa fanka Rocky i CeCe, zaczyna kopiować wygląd CeCe i potajemnie chce zająć jej miejsce w Taniec rządzi w Chicago. CeCe i Rocky muszą znaleźć sposób, aby pokazać prawdziwe oblicze Kat. W końcu Kat została powołana do Taniec rządzi w Nowym Jorku, ale okazuję się, że CeCe wysłała fałszywy e-mail ze strony Taniec rządzi w Nowym Jorku. Tymczasem Flynn i Ty mają do czynienia z producentem muzycznym - Dave'em Goldem.

PiosenkiEdytuj

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

NieobecnaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Odcinek był wcześniej pod nazwą "All About Evie It Up", w odniesieniu do filmu z 1950 "All About Eve."
  • Postać Kat był początkowo nazywana "Evie" i dlatego na końcu odcinka pisze "Evie".
  • Jest to drugi raz, gdy wspomina się o innym studiu "Taniec rządzi" w Stanach Zjednoczonych (pierwszy raz był w Meatball It Up).
  • Nazwa jednego z utworów w tym odcinku to "Lace It Up!", która może być odniesieniem do tytułu serialu.
  • Odcinek jest podobny do odcinka serialu "Nadzdolni" pt: "Creative ConsultANT".

OdcinekEdytuj

Papugowanie rządzi

GaleriaEdytuj

Aby przejść do galerii kliknij tutaj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki