FANDOM

Paploo postać z serii Gwiezdne Wojny. Jest Ewokiem

Historia Edytuj

Młodość Edytuj

W dzieciństwie był małym, niesfornym figlarzem. Często wpadał w jakieś kłopoty, wraz z przyjaciółmi. Uczył się on szamana. Gdy trochę dorósł stał się bardziej ostrożny i spokojny.

Powrót Jedi Edytuj

Podczas akcji filmu Powrót Jedi ( w 4 ABY), Paploo wraz z Wicketem pomagał dostać się rebeliantom do bunkru. Wpadł na pomysł by odwrócić uwagę szturmowców: ukradł on jeden z ich ścigaczy, a tamci polecieli za nim, tym samym zastawiając bunkier z bardzo mało ilością obrony.

Dalsze losy Edytuj

W 5 ABY do jednej z pułapek Ewoków wpadł imperialny szturmowiec i rebeliancki piechur. Szturmowiec był łupem, a żołnierz Rebelii został potraktowany jak przyjaciel. Po namowach rebelianta, uwolniono szturmowca i obu zaproszono na kolację. Podczas kolacji oprócz Chirpy, Ewoków reprezentował również Paploo. Nie brał jednak udziału w poszukiwaniu reaktora. Po tym jak Logray został wygnany z wioski, to Paploo przyjął stanowisko szamana.

Za kulisami: Edytuj

Paploo był zagrany przez aktora o niskim wzroście Kenny'ego Bakera. Początkowo to Kenny Baker miał grać Wicketa, jednak casting wygrał Warwick Davis. Dodatkowo i początkowo to Paploo miał spotkać księżniczkę Leię, ale aktor dostał zatrucia pokarmowego w dniu w którym były kręcone sceny z Paploo i Leię znalazł Wicket.

Ciekawostki: Edytuj

Galeria: Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki