FANDOM

Ta strona wymaga rozwinięcia. Jeśli możesz, rozbuduj ją.

Yama jest nie ważnym przeciwnikiem w filmie Wielka Szóstka.Występuje tylko w pierwszej części filmu,gdy Hiro walczył z nim swoim Megabotem i wygrał.

Historia Edytuj

Pan Yama ze swoim robotem Małym Yamą jest początkowo niepokonanym mistrzem w podziemnych walkach robotów w San Fransokyo.Dzięki tamu zdobywa dużo nagród pieniężnych. Po pokonaniu następnej rywalki, chłopiec o imieniu Hiro Hamada przedstawia się i pyta, czy może walczyć z nim z własnym robotem. Yama, rozczarowany naiwnej postawy Hirego, zgadza się na walkę z chłopcem. Kiedy robot Hiro wydaje się być zepsutym po pierwszej rundzie, Yama cieszy się swoim zwycięstwem, ale Hiro przekupuje go z większą ilością pieniędzy w ręku na rewanż., Yama to akceptuje i decyduje się na ponowną walkę.

Jednak robot Hiro okazuje się być bardzo zaawansowany, szybko naprawia się i niszczy Małego Yamę z łatwością. Hiro bezczelnie chwali się swoim zwycięstwem aż Yama, ze złość,zostawia go ze zbirami i każe go im zbić. Kiedy grupa zdaje się zaraz dać Hiremu nauczkę, brat Hiro, Tadashi ratuje go na motocyklu i wraz z nim szybko odjechał zostawiając zbirów w tyle.

Bracia wraz z gangiem ,Yamą i wszystkich z walk robotów, zostali złapani i zatrzymani przez policję w San Fransokyo. Yama i jego gang są zmuszeni do dzielenia ciasnej celi z Tadashim, zaś Hiro ma oddzielną ze względu na jego wiek. Hiro i Tadashi są uwalniani tej samej nocy ze względu na ich ciotkę, a Yama prawdopodobnie pozostał w więzieniu.

Ciekawostki Edytuj

  • We wcześniejszych projektach, Pan Jama miał być ważniejszym przestępcą jako szefa mafii w San Fransokyo. Miał być przywódcą gangu, który składać się miał z bombowych mężczyzn z napędem rakietowym,zapaśnika sumo, i Fujitas;grup artystek do walk w tradycyjnym japońskim kimonach i makijażu.

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Navbox/Wielka Szóstka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki