FANDOM

Otis (znany także jako Olek) postać z serii Auta.

Opis Edytuj

Oficjalna biografia Edytuj

,,Otis nie jest obcy hak holowniczy w Chłodnicy Górskiej. Złamał się więcej razy niż kuzynka Złomka Betsy po tym, jak narzeczony zostawił ją przy ołtarzu. Jest to stary gruchot, który nie był nawet dostateczny, nawet jak wyjechał z fabryki, a życie stało się dla niego wyzwaniem. Nowe części są niedostępne i osiągnął limit na karcie serwisowej przydrożnej. W rzeczywistości, Roman naprawił go prawie co tydzień w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Biedny Otis po prostu chce spędzić trochę czasu na otwartej drodze ... bez problemów.''

Osobowość Edytuj

Otis jest bardzo miłym i sympatycznym pojazdem. Potrafi się również nieźle rozgadać.

Wygląd Edytuj

Otis jest Shyster'em Cremlinem. Ma kolor niebieski. Jest lekko zardzewiały.

Historia Edytuj

Auta 2 Edytuj

Złomek widzi go jak miał wyciekł oleju. Otis prosi Złomka o holowane i przeprasza że ten kolejny raz mus go holować. Złomkowi holowane kumpla nie przeszkadza.Rozmawiają sobie. Wtem Złomek widzi Zygzaka McQueena. Zapomina o Otisie i przyspiesza. Otis puszcza się z holu i wpada do salonu Romana. Roman wita go. Następne Olek pojawia się na końcówce filmu. Stoi smutny na poboczu. Wtem na hol bierze go Złomek (ma turbo silniki). Następne Otis wlatuje do salonu Romana.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie wiadomo tak do końca czy mieszka w Chłodnicy Górskiej, czy czasami tam po prostu przyjeżdża.
  • Przypomina Freda z pierwszej części filmu Auta.
  • Otis jest trzecim bohaterem Pixara dubbingowanym przez Jeffa Garlina (poprzedni to kapitan B z filmu Walle-E oraz Begonia z filmu Toy Story3).
  • Otis przybył do Chłodnicy Górskiej po wydarzeniach z filmu Auta, ale już mieszkał w Chłodnicy Górskiej przed akcją filmu Auta2, podobne jak Czarny (w pierwszej części filmu Toy Story nie mieszkał jeszcze w domu Andy'ego, ale w drugiej już tak).

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Auta
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Media:
Postacie:

Miejsca:
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki