FANDOM

Ta strona wymaga rozwinięcia. Jeśli możesz, rozbuduj ją.

Oliver to główny bohater serialu Oddział specjalny. Jest najlepszym przyjacielem Kaza i Skylar, w której jest zakochany. Wraz z Kazem odkrył Oddział specjalny.

Jest grany przez Jake'a Shorta, a w polskim dubbingu głos podkłada mu Jakub Zdrójkowski

OpisEdytuj

OsobowośćEdytuj

WyglądEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Tymczasowe SupermoceEdytuj

  • Woreczek zarodkowy: Gdy Oliver opiekował się jajami superbohaterów dostał tymczasowo supermoce.
    • Zwiększona siła: Oliver posiadał większą siłę niż zwykle.
    • Zwiększona zręczność: Oliver był w stanie zrobić trudniejsze wyczyny akrobatyczne niż zwykle.

InneEdytuj

  • Wiedza o komiksach: Tak jak Kaz, Oliver bardzo dużo wie o superbohaterach i złoczyńcach, dzięki komiksom. Zna ich mocne i słabe strony.
  • Nieprzeciętna inteligencja: Oliver niewątpliwie jest geniuszem. Posiada niesamowitą wiedzę w różnych dziedzinach. Jest w stanie zrozumieć nauke superbohaterów. Wiedza ta pozwala mu na leczenie superbohaterów i wynajdywanie nowych leków.
  • Taneczne umiejętności: Oliver jest bardzo dobrym tanczerzem i zna wiele ruchów. Nie jest jednak tak dobrym tancerzem jak Skylar, która bez problemu pobiła jego rekord w grze tanecznej.
  • Zręczność: Oliver jest bardzo zręczny co pozwoliło mu się szybko podnieść po walce z przeciwnikiem.

SłabościEdytuj

  • Skylar Burza: Największą słabością Olivera jest Skylar. Kiedy stała się zla, Oliver nie chciał i tak zrobić jej żadnej krzywdy i ciągle wierzył, że zostało w niej dobro.

HistoriaEdytuj

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj