FANDOM

Szablon:Infobox Multimisiek — Magiczna bestia, mieszkająca w jaskini na szczycie wysokiej góry. Dipper przyszedł go pokonać w odcinku "Dipper vs. Manliness", by w pełni stać się mężczyzną. Ma osiem głów, którą przewodzi główna głowa położona w najwyższym miejscu ciała.

WyglądEdytuj

Multimisiek jest dużym, ciemnobrązowym misiem z główną głową położoną najwyżej. Wokół szyi są cztery koleine głowy, a przy kroczu dwie. Ostatnia głowa jest umiejscowiona na plecach. Stwór ma dwie pary rąk i nóg oraz szczątkowy zestaw kończyn przy głowie na plecach. Dzięki temu może się poruszać na różne sposoby. Oczy każdej głowy są koloru ciemnożółtego. 

Historia Edytuj

Mający kompleksy na tle swej męskości Dipper poddał się treningowi męskoturów - najbardziej męskich stworzeń w całych Wodogrzmotach - mających zrobić z niego prawdziwego faceta. Po wielu wyzwaniach pozostało mu tylko jedno ostateczne - miał zabić Multimiśka, najgorszego wroga kreatur. Niezwłocznie udał się do jaskini nietypowego, gadającego niedźwiedzia i rzucił mu wyzwanie. Po widowiskowej walce udało mu się pokonać stwora, który prosi go, żeby przed śmiercią puścił mu jego ulubioną pieśń. Ową piosenką okazuje się "Disco Girl" uwielbiane również przez Dippera. Chłopak nie ma serca zabić Mulitimiśka z którym odnajduje wspólny język. Wraca do groty męskoturów i odmawia samemu ich przywódcy, straszliwemu Wudzowódzowi, który oświadcza, że nigdy nie zostanie prawdziwym mężczyzną. Jakiś czas później przygnębiony chłopak nieoczekiwanie znajduje pocieszenie u Stana, który oświadcza, ze podjął męską decyzję.

W "The Love God" Mabel trzyma figurkę Multimiśka i wspomina o nim, rozmyślając nad wyborem dziewczyny dla Robbiego.

Pod koniec "Weirdmageddon 2: Escape From Reality" wychodzi z toalety w Grocie Tajemnic i mówi reszcie postaci, które się w niej schowały, że skończył się papier toaletowy. Co ciekawe w Grocie schowało się również dwóch Męskoturów, wrogów Multimiśkia.

W odcinku "Weirdmageddon 3 - Take Back The Falls" razem z innymi ocalałymi bierze udział ataku na pałac Billa, uratowaniu miasta i Forda. W czasie przemowy końcowej Dippera, on i inne stworzenia z lasu, machają na pożegnanie odjeżdżającym bliźniakom.

OsobowośćEdytuj

Jego odwiecznymi wrogami są Męskotury. Lubi piosenkę Disco Girl. Choć wydaje się być agresywny ze względu na aparycję, to jeśli się go bliżej pozna (jak to zrobił np. Dipper) można się z nim zaprzyjaźnić. Jest uczciwy i honorowy. Nie zaatakował wkraczającego do jego jaskini Dippera od razu, tylko pierw go ostrzegł i dopiero gdy chłopak rzucił mu wyzwanie, wszczął walkę. Po wszystkim był gotów godnie zaakceptować swoją śmierć, do której - na całe szczęście - nie doszło.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jedna z głów Multimiśka nazywa się Misiogłowy.
  • Miał kiedyś parę lekcji masażu.

Szablon:Potwory

Więcej z Fandomu

Losowa wiki