FANDOM

Ten artykuł wymaga
poprawy
Jeśli możesz: popraw go!
Do poprawy: Tekst wyglądu tak jak by był wyjęty z tłumacza. Dodatkowo brakuje infoboxu ,,Filmy".
Most do Terabithii

Most do Terabithii jest 2007 film dystrybuowane przez Walt Disney Pictures i Walden Media na podstawie powieści Katherine Paterson. W rolach głównych występują Josh Hutcherson jako Jesse Aarons i AnnaSophia Robb jako Leslie Burke.

Film oparty jest na powieści Katherine Paterson o tej samej nazwie, i dystrybuowane przez Walt Disney Pictures w USA. W filmie występują Josh Hutcherson, AnnaSophia Robb, Robert Patrick, Bailee Madison i Zoey Deschanel. Most do Terabithii opowiada historię Jessego Aarons i Leslie Burke, dwunatoletnich sąsiedó, którzy tworzą świat fantasy o nazwie Terabithii i spędzają wolny czas razem w opuszczonym domu na drzewie.

Scenarzysta David Paterson jest synem Katherine Paterson, a powieść jest oparta na części jego dzieciństwa. Kiedy zapytał matkę, czy mógłby napisać scenariusz na podstawie powieści, zgodziła się z powodu jego zdolności jako dramaturg. Produkcja rozpoczęła się w lutym 2006 roku, a film został ukończony w listopadzie. Główne zdjęcia kręcono w Auckland w Nowej Zelandii w ciągu sześćdziesięciu dni. Montaż filmów trwał dziesięć tygodni podczas postprodukcji, muzyka mieszania i efekty wizualne trwało kilka miesięcy.

Most do Terabithii trafił do kin w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie w dniu 16 lutego 2007 roku. Film przyniósł sukces finansowy, a także z budżetu około 20.000.000 dolarów, miał światową brutto US 137.000.000137.000.000 dolarów. Film otrzymał pozytywne recenzje, krytycy nazywali ją wierną adaptację powieści dla dzieci, i stwierdził, dynamiczne efekty wizualne i naturalne występy wzmocniona wyobraźni filmowej. Most do Terabithii został nominowany do siedmiu nagród, wygrywając pięć nagród na Młodych Artystów.

Spis treściEdytuj

ukryj ] *1 Działka

Działka EdytujEdytuj

Jesse "Jess" Aarons (Josh Hutcherson) jest piąty równiarka aspirujący artysta mieszka ze swoją rodziną w walczących finansowo Lark Creek. Jeździ autobus do szkoły z jego siostra maja Belle (Bailee Madison), gdzie unika szkolnego łobuza Janice Avery (Lauren Clinton). W klasie, Jess jest wyśmiewany przez kolegów Scott Hoager (Cameron Wakefield) i Gary Fulcher (Elliot Lawless) i spotyka nowego ucznia w jego wieku o imieniu Leslie Burke (AnnaSophia Robb). W zagłębieniu, Jess wchodzi uruchomione zdarzenie, dla którego był trening w domu. Leslie też wchodzi i udaje się pokonać wszystkich chłopców, ku irytacji Jess '. W drodze do domu, Jess i Leslie dowiedzieć się, że są sąsiedzi.

Wieczorem, Jess staje się sfrustrowany, gdy stwierdzi, że May Belle wydała w notesie, ale jego surowe ojciec (Robert Patrick), boki z niej. Następnego dnia w szkole, Leslie komplementy Jess 'zdolność rysunek po obejrzeniu swojego notebooka i wkrótce stać się najlepszymi przyjaciółmi. Po szkole, to przedsięwzięcie do lasu i huśtawka w całym potoku na linie. Jess i Leslie znaleźć opuszczony dom drzewo i rozbiciu ciężarówka na drugiej stronie, i stworzyć nowy świat, który oni nazywają Terabithii. Świat fantasy, który jest refleksją na temat życia, budzi się do życia ich oczami jak zwiedzanie okolicy. W ciągu najbliższych kilku dni, Jess i Leslie spędzać wolny czas w domu na drzewie poznania siebie.

Leslie daje Jess zestawu do sztuki na jego urodziny, ku jego uciesze. Później daje jej szczeniaka, którego postanawia wymienić księcia Terrien. Raz w Terabithii, walczą z różnych stworzeń, w tym troll przypominającym Janice. W szkole, May Belle pokazuje jej przyjaciel Alexandra, co ona ma w jej przekąskę, która jest Twinkies.Jess mówi jej, że nie powinna się chwalić o Twinkies. W zagłębieniu, May Belle krzyczy w stronę Jess i Leslie mówi, że Janice ukradł jej Twinkies. Leslie staje się sfrustrowany opłatą Janice na wejściu do toalety. Jess i Leslie grać dowcip na Janice, a ona staje się pośmiewiskiem wszystkich w autobusie. Gdy Leslie rodzice dopisać swoją książkę, ona i Jess pomóc malować swój dom. Jess jest pod wrażeniem szczęścia rodziców, i się uśmiecha, jak patrzy rodzinę. W szkole w piątek, Leslie Janice Avery słyszy płacz łazienkę. Leslie po rozmowach z nią, odkrywa, że ​​powodem Janice jest tyranem, ponieważ jest ona wykorzystywana przez ojca, a oni stają się przyjaciółmi. Jess i Leslie wziąć PT do Terabithii, gdzie odeprzeć kilka stworzeń przypominających uczniów w ich szkole. Postanawiają wrócić do domu, gdy zaczyna padać i potoku jest wyższa niż kiedykolwiek, a uśmiechy Jess jako Leslie biegnie z powrotem do domu, wiedząc, że on zakochał się w niej.

Następnego dnia rano, Pani Edmunds (Zoey Deschanel), nauczycielka Jess 'muzyka, wzywa, aby zaprosić go na jeden-na-jeden wycieczkę do muzeum sztuki. Jess próbuje prosić o pozwolenie matki, ale ona jest pół-sen i bierze ją mamrocząc jak zatwierdzenia. Jess nie prosi Leslie mu towarzyszyć, i tylko patrzy w jej domu, ponieważ jazdy.Gdy wraca do domu, Jess odkrywa, że ​​jego ojciec i matka są martwię, bo nie wiedział, gdzie jest. Jego ojciec mówi mu, że Leslie utonął w rzece, że rano, kiedy Jess poszedł do muzeum. Jess jest głęboko zasmucony i odwiedza dom rodzinny Burke z rodzicami, aby oddać hołd. Ojciec Leslie, Bill Burke (Latham Gaines), mówi Jess, że go kocha i dziękuje mu za to, że bardzo dobry przyjaciel jej, ponieważ miała problemy zaprzyjaźnienia się w jej starej szkoły. Jess czuje zdecydowaną winę za śmierć Leslie, ale jego ojciec pociesza go, aby utrzymać ich przyjaźń żyje dla jej dobra. Jess postanawia ponownie wyobrazić Terabithii i buduje most przez rzekę, aby powitać nowego władcę. Zaprasza swoją siostrę, May Belle, aby wejść Terabithii, ona jest zachwycona, bo wcześniej zaprzeczył możliwość wejścia. Ona i Jess przywrócić Terabithii w jeszcze większym przepychem, z Jess na króla i jego siostra, jak księżniczka.

PiosenkaEdytuj

Keep Your Mind Wide Open - AnnaSophia Robb03:37

Keep Your Mind Wide Open - AnnaSophia Robb

CallSend SMSAdd to SkypeYou'll need Skype CreditFree via Skype

Więcej z Fandomu

Losowa wiki