FANDOM

Mon Mothma jedna z postaci z serii Gwiezdne Wojny.

Opis: Edytuj

Osobowość: Edytuj

  • miła,
  • odważna.

Historia: Edytuj

Mon Mothma za czasów Starej Republiki służyła jako senator. Gdy ta przekształcona została w Imperium, Mon Mothma z pomocą Baila Organy założyła Rebelię i stanęła na jej czele. Długo walczyła przeciwko tyranii. Gdy Imperium upadło ta została najwyższym kanclerzem w Nowej Republice. Jednak wkrótce zjawił się Snoke i przekształcił ją w Najwyższy Porządek. W legendach zmarła. W kontynuacji kanonu nie pojawia się co prawda, jednak nic nie powiedziano o tym że zmarła.

Za kulisami: Edytuj

Mon Mothma zadebiutowała w chronologiczne szóstej części Gwiezdnych Wojen pt. Powrót Jedi i została zagrana przez Caroline Blakiston. W polskim dubbingu głosu użyczyła jej Agnieszka Kunikowska. Następne Mon Mothma pojawiła się w (chronologiczne) trzeciej części-Zemście Sithów i została zagrana przez Genevieve O'Reilly. Sceny w których się pojawiła jednak została usunięte. Mon Mothma pojawiła się również w serialach animowanych Wojny klonów i Opowieści droidów, gdzie głosu w angielskiej wersji użyczyły jej: Kath Soucie (Wojny klonów) i Heather Doerksen (Opowieści droidów). W Łotrze 1 Mon Mothma została zagrana przez Genevieve O-Reilly. Głosu w polskim dubbingu użyczyła jej Monika Krzywkowska.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki