FANDOM

Szablon:Infobox EpisodeMission: Space (pl. Kosmiczna misja) to dwudziesty i ostatni odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 5 listopada 2012 roku w USA i 20 marca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

OpisEdytuj

Kiedy Leo, Adam, Bree i Chase są w szkole, Marcus się ich pyta, czy może u nich nocować. Oni się ' zgadzają. Chase odkrywa swoją utajoną supermoc. Marcus jednak do nich przychodzi. Davenport mówi Adamowi, Bree i Chase'owi, że jego stacja badawcza w kosmosie jest uszkodzona i oni muszą ją uratować. Marcus pod nieuwagę Donalda i Leo zakrada się do laboratorium i wchodzi do komory Chase'a. Chase, Bree i Adam ratują stację badawczą. Później Marcus idzie do swojego szefa i mówi mu, że zamontował w labie kamerę.

StreszczenieEdytuj

Podczas gdy Adam, Bree i Chase wyruszają na najnowszą misję, aby naprawić uszkodzony panel w stacji kosmicznej Davenporta, Leo ma za zadanie rozpraszać wścibskiego Marcusa. Kiedy Marcus przychodzi do laboratorium, Davenport jest zmuszony do zrezygnowania z kierowania misją i musi zrobić wszystko, żeby chłopak nie dowiedział się o niczym.

Wcześniej w Liceum Mission Creek, Chase przypadkowo odkrywa swoją ukrytą bioniczną zdolność - kinetykę molekularną. Adam i Bree każą mu powiedzieć o tym Davenportowi, ale ten nie robi tego, gdyż obawia się, że Donald nie puści go na misję.

Podczas gdy Adam, Bree i Chase są w przestrzeni kosmicznej, Adam przypadkowo odcina linę wzrokiem laserowym, starając się zespawać stację, i zaczyna dryfować w kosmosie. Bree próbuje go ratować. Korzystając ze swojej kinetyki, Chase jest w stanie sprowadzić Adama i Bree do stacji kosmicznej. Po udanej misji rodzeństwo wraca na Ziemię.

Tymczasem Marcus montuje w laboratorium małą kamerkę. Później, pod koniec odcinka, mówi o tym tajemniczej postaci, którą określa jako "ojciec".

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

CytatyEdytuj

Szablon:Dialog Szablon:DialogSzablon:DialogSzablon:Dialog Szablon:DialogSzablon:DialogSzablon:DialogSzablon:Dialog Szablon:Dialog Szablon:Dialog

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to ostatni odcinek pierwszego sezonu serialu.
  • Po raz pierwszy szczury laboratoryjne wyruszają na misję w kosmos.
  • To drugi odcinek z występem Marcusa..
  • W tym odcinku Chase odkrywa utajnioną moc.
  • Okazuje się że, wszystkie szczury mają utajnioną moc.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki