FANDOM

Mirage, Zło Wcielone, jest głównym antagonistąw Aladdin serial telewizyjny.Ona jest królowązła we Wszechświecie Aladdin, a może ona konkurować zJafar i Mozenrath o tytułnajpotężniejszego i najbardziej niebezpiecznego wrogaAlladyna. Ona jest luźno oparty na egipskiej bogini Bastet i nosi kilka odniesień do starożytnego Egiptu, takich jak jej świątyni, która wygląda jak Sfinksa. Ma teżkilka innych kotów cechy: ona często mruczy, miauczy i syczy głośno, po jejnastrój i jej atak podpis jest pazur trzepnąć-jak wybuch energii. Z tego powodu, Genie lubi wyśmiewanie jąnazywając ją"Kitty" lub poprzez przedstawienie jejw piszczący, myszy zabawki; często cierpiąjej gniew w bolesnej drodze zaraz po.

Mirage był kiedyś"normalne" czarodziejka, zaangażowany w romantycznym związku z Cyclops maga Phasir. Po pewnym czasie ona rozstał sięz nim i stał sięzły, wzrastając w rankingu, aż stała się nowy Zło Wcielone. Dlaczegozwróciła się do Ciemnej Strony, oraz czy jej kotów funkcje sąw jej naturze ze względu na wpływ zła nie jest znana. Pewne jest, że od jej upadku, Phasirutrzymuje stoi na jej drodze, próbując jego mocy, aby zachować jej zły wpływ na dystans, i cierpliwie czekająna moment, kiedy miłośćprzyniesie ją z powrotemdo siebie. Próbowałkilka razy, aby przekonać jądo wyrzeczenia sięswoichzłych dróg, ale bezskutecznie.

Ona jest wyrażona przez Ewa Smolińska.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki