FANDOM

Ten artykuł wymaga
poprawy
Jeśli możesz: popraw go!
Do poprawy: Niektóre słowa z oficjalnej biografii wyglądają jak wyjęte z tłumacza, w każdym bądź razie nie brzmi to za dobrze.

Minny (w skrócie Mini) - jedna z pobocznych postaci w serii Auta. Jest żoną Vana.

Opis Edytuj

Oficjalna biografia Edytuj

,,Mini i jej mąż Van kochają wyjechać i zobaczyć świat, niestety rzadko widzą wyjście. Ucieczka z wakacji stała się nieco tradycją dla pary. Mini cieszy się nieplanowanymi objazdami, pozwalają jej zobaczyć ciekawe miejsca i pojazdy, których nigdy nie planowała odwiedzić. Ona po prostu chce, aby jej mąż cieszył się tym czasem, aby zatrzymać i zapach róży - a jeśli nie, to przynajmniej przestań i poproś o wskazówki. "

Osobowość Edytuj

Minny w przeciwieństwie do swojego męża Vana myśli racjonalne np. wie że GPS może się popsuć.

Historia Edytuj

Przyjazd do Chłodnicy Górskiej Edytuj

Mini wraz ze swoim mężem Vanem w filmie pt. Auta przejeżdżała przez Chłodnicę Górską. Oba auta zgubiły się. Mieszkańcy Chłodnicy myśleli że oni się zatrzymają na chwilę, ale nic z tego. Mini proponowała mężowi by spytał się kogoś o drogę, ale ten stwierdził że jego GPS wszystko dobrze wie.

Zgubieni Edytuj

Po napisach w filmie Auta pojawiła się krótka scenka, jak Mini z Vanem zabłądzili i jeżdżą gdzieś po pustyni. Mini prosi męża by poprosił kogoś o drogę, ale ten (prawie oszalały) mówi że nie trzeba).

Powrót do Chłodnicy Edytuj

W drugiej części Aut Mini z Vanem ponowne przyjechali do Chłodnicy Górskiej. Słuchali oni opowieści Złomka. Mini stwierdziła że jest ona piękna, ale Van nie wierzył mu, dopóki nie przyleciała Liliana i nie potwierdziła tego co Złomek powiedział. Następne wraz z mężem jest widziana na WGP w Chłodnicy Górskiej.

Ciekawostki Edytuj

  • W krótkometrażówce pt. Misja Mamy Złomek uważa że to co robi Mini to misja mamy. Oznacza to że Mini z Vanem najprawdopodobniej mają co najmniej jedno dziecko, które póki na ekranie się nie pojawiło.

Galeria Edytuj

Zobacz także Edytuj

Auta
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Media:
Postacie:

Miejsca:
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki