FANDOM

Szablon:Postać Mgiełka (ang. Silvermist) wróżka wodna, jedna z przyjaciółek Dzwoneczka.

OpisEdytuj

Mgiełka to elfa wodno utalentowana, nade wszystko ceni sobie harmonię i dobre układy z przyjaciółmi. Zamiast tracić energię na niepotrzebne kłótnie, woli skoncentrować się na rozwiązaniu problemu i zawsze wie, jak uszczęśliwić innych. Mgiełka jest najlepszą przyjaciółką Rani. Obie bardzo często razem siadają nad brzegiem strumienia i pokazują sobie, czego się właśnie nauczyły. Doradzają sobie i pomagają kształtować swój talent. Mgiełka jest bardzo spokojną, miłą i przyjazną i pomocną wróżką. Wróżki świetlne zwracają się do niej o pomoc, kiedy chcą wyczarować na niebie przepiękną tęczę. Mgiełka nie daje się dwa raz prosić i w mig rozpyla w powietrzu wachlarz drobniutkich kropelek! A wróżki ogrodowe nie dałyby rady opiekować się roślinami bez życiodajnych kropel rosy dostarczanych im właśnie przez tę wróżkę wodno utalentowaną. Mgiełka doprawdy wydaje się być bez skazy - choć może czasami zbyt długo buja w obłokach wsłuchana w opowieści szemrzącego strumienia...

WystępyEdytuj

FilmyEdytuj

KsiążkiEdytuj

  • "Muszla. Opowieść Rani"
  • "Skłonka i Wielka Wojna Jeżynowa"
  • "Arcydzieło Bietki"
  • "Słodka i magiczne ciasto"

KomiksyEdytuj

  • "Kropelki niezgody" (Wróżki nr 2/2008)
  • "Muszelka z niespodzianką" (Wróżki nr 7/2008)