FANDOM

Ta strona wymaga rozwinięcia. Jeśli możesz, rozbuduj ją.

Megara - jest niezależna i bystra, ale także cyniczna, co czyni ją nietypową wśród kobiet Disneya. Jest dziewczyną, która w filmie ma być zaklasyfikowana jako bohaterka, a nie tylko jako przykład romantycznej księżniczki. Ma bardzo złą opinię o mężczyznach. Wpływ na to mają jej doświadczenia, które w większości są negatywne. Chociaż Herkules zakochuje się w niej od pierwszego wejrzenia, odrzuca go. Po pewnym czasie zauważa jego zalety.

Meg ma lęk wysokości, ale pokonuje strach przed końcem filmu.

Przy pierwszym spotkaniu Herkulesa, Megara chce zapomnieć o swoim byłym chłopaku (którym później okazuje się Książę Adonis) i pokazuje, że wcale się nim nie przejęła. Swoim urokiem manipuluje Herkulesem i namawia go do kradzieży słoika wody z rzeki Lete. Jej wygląd jest niemal identyczny jak w każdym filmie, z tym że jej spódnica jest znacznie krótsza.

W filmie, Megara sprzedała swoją duszę  Hadesowi, aby ocalić życie swojego chłopaka, jednak wkrótce potem rzucił ją dla innej kobiety. To pozostawia Megarze złamane serce przez co postanowia nigdy nie zakochać się ponownie. Człowiek, który ją opuścił okazuje się być Adonisem- księciem. Początkowo Megara jest po prostu używana jako pionek Hadesa do pokonania Herkulesa, a kiedy Hades oferuje jej wolność w zamian za odkrycie słabości herosa, ta chętnie przyjmuje ofertę. Zmienia zdanie, kiedy poznaje półboga. Wie, że się w nim zakochała, choć nie chce się do tego przyznać.

Niestety, przez to, Hades uświadamia sobie, że Megara jest słabością Herkulesa. Hades przybywa, przerywając szkolenia Herkulesa. Zanim Megara zdąży się odezwać, Hades pstryka palcami, a ona znika w kłębach dymu. Hades używa Megary jako przynęty, by pozbawić Herkulesa jego nadludzkich mocy na 24 godziny. Meg potrząsa głową gorączkowo, starając się przekonać Herkulesa aby nie dokonywał tranzakcji, ale on nie słucha. Po zawarciu umowy między Hadesem, a Herkulesem, Hades złośliwie ujawnia, że ​​pracowała dla niego cały czas. Głęboko załamany, teraz już osłabiony Hercules traci wolę walki Cyklop, że Hades wyzwoli się na niego. Meg znajduje i unties Pegaza i walczy z jej lęk wysokości znaleźć Phila, przekonując go, aby wrócić i pomóc Hercules odzyskać jego zaufanie.

Po Hercules zdoła pokonać Cyclops używając jego sprytu, Meg widzi słup zawaleniem na niego i, w chwili bezinteresowności, zrywa się wypchnąć go z drogi. Niestety, oznacza to, że jest kruszony przez filaru zamiast utrzymywania ogromnych obrażeń wewnętrznych, ale nie ma widocznego zadrapanie na nią. To łamie umowę Hadesa, co oznacza, że ​​Hercules odzyskuje siły. Kiedy pyta ją, dlaczego to zrobiła coś tak niebezpiecznego, w końcu przyznaje, że go kocha, "Ludzie zawsze robić szalone rzeczy, gdy są one w miłości". Dotyk jej miłości do niego, Hercules obiecuje Meg ona będzie go i pozostawia ją w opiece Phila podczas gdy on idzie do zatrzymania Hades z przejęciem firmy Olympus.

Po zapisaniu Olympus, wyścigi Hercules powrotem się z Meg zamiast piekła goni, ale przybywa sekund po tym, jak odszedł z jej ran. Następnie udaje się do Podziemia i ratuje jej duszę, która przynosi ją z powrotem do życia (i czyni go prawdziwym bohaterem). Meg i Hercules są następnie wpisać Olympus na chmurze, gdzie, jako śmiertelnik, nie może śledzić. Jednak Hercules zdaje sobie sprawę, że on chce być z Meg i rezygnuje szansę być bogiem na Olimp, aby żyć śmiertelne życie na Ziemi z nią. Po sięgnięcie tej ścieżki pegasus rozgrzaniu teraz tu, gdzie jak na początku nie lubił jej w ogóle. Następnie przechodzi do szczęśliwego życia kończąc na nią. Hercules: SeriesEdytuj 1297096985186Teen Megara w "Aetolian amfora". FigmentJediDodany przez FigmentJedi

Ze względu na fakt, że serial jest z dala przed Hercules met Meg, że pojawia się tylko w serii dwukrotnie.

Jej pierwszy występ w "Herkulesa i Aetolian amfora", w którym spotyka Herkulesa, oferując szansę wykazania się jako bohater. Mając go odzyskać jej amforę więc można go używać, aby zapomnieć o Adonis kim mieli randkę w ciemno z tym poszło źle. Kto w filmie jest człowiek, że chce chronić, ale uciekł z inną dziewczyną. Robią go odzyskać z synów Aresa, ale Meg pozostawia Hercules uciec. Ona jest natychmiast zabrany do Underworld ból i Panic, Hercules, mimo jej zdrady, idzie za nią. Podczas walki o amforę, Meg mówi Hercules, że lubi go od początku. Prawie pocałować, ale amforę za wodę spadła na nich, powodując ich zapomnieć, jak się spotkali, i wzmocnienie, że nigdy Hercules i Meg ustanowiony żadnych relacji, aż film.