FANDOM

Szablon:Odcinek infobox |} Meatball It Up - drugi odcinek serialu Taniec rządzi.

OpisEdytuj

Dziewczyny dostają wypłatę i swoje pierwsze karty debetowe. Rocky i CeCe wydają wszystkie pieniądze na ubrania, nie dzieląc się z przyjaciółmi. Chcąc im to wynagrodzić zapraszają ich do Oliwnego Gaju. Zamawiają drogie jedzenie, ale okazuje się, że nie mają już środków na karcie. CeCe wpada na pomysł zamówienia Wielkiego Ciężkiego Zawału Serca, tzn. wielkiego pulpeta na talerzu spaghetti. Kto zje go w całości przez godzinę, nie płaci za jedzenie. Dziewczyny starają się go zjeść, ale i tak prawda wychodzi na jaw.

PiosenkiEdytuj

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Okazuje się, że Rocky jest wegetarianką i nienawidzi zabrudzenia. W prawdziwym życiu, Zendaya jest wegetarianką, która nienawidzi zabrudzenia. Podczas kręcenia Rocky zjadła klopsy w Oliwnym Gaju, bo były wegetariańskie dla Zendai.
  • Oliwny Gaj jest parodią restauracji "Ogród Oliwny".
  • Ten odcinek był początkowo nazywany "Ona pracuje ciężko dla pieniędzy" (ang. "She Works Hard for the Money").
  • Prawdziwe imiona CeCe i Rocky zostały ujawnione - "Cecilia" i "Raquel".
  • To jest pierwszy raz, gdy jest wymienione jakieś inne studio oprócz Taniec rządzi w Chicago (Taniec rządzi w Pittsburghu).

BłędyEdytuj

  • W odcinku Heat It Up Georgia powiedziała, że jest naturalną blondynką, w tym odcinku jej włosy są czerwone.

GaleriaEdytuj

Aby przejść do galerii kliknij tutaj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki