FANDOM

Szablon:PostaćMaximus jest drugoplanową postacią filmu animowanego Zaplątani oraz głównym bohaterem w sequelu I żyli długo i zaplątani. Za wydawane przez niego dźwięki odpowiada Frank Welker. Jego początkową misją było schwytanie złodzieja Flynna Rider'a.

OpisEdytuj

OsobowośćEdytuj

Maximus to koń, który nie boi się żadnych wyzwań. Jego osobistą ambicją jest doprowadzenie Flynna w ręce sprawiedliwości. Jednak z pozoru nieugięty Maximus ma jednak miękkie serce. Dzięki Roszpunce, która namawia go by zaprzestał pogoń za Flynnem do czasu, gdy zobaczy pokaz lampionów, Maximus staje się wobec swojego przeciwnika nieco bardziej wyrozumiały. W tym czasie obietnica złożona Roszpunce staje się niczym niewymuszoną pomocą oraz sympatią zarówno do niej, jak i do Flynna. Swoją lojalność wykazuje, gdy pomaga przyjacielowi uciec z więzienia oraz dostać się do wieży Roszpunki.

WyglądEdytuj

Maximus to piękny, dobrze zbudowany ogier o białej maści i kremowej grzywie. Jego pyszczek jest koloru siwego. Maximus ma też ciemnobrązowe oczy. Na jego szyi widnieje identyfikator z herbem królestwa, oraz jego imieniem.

HistoriaEdytuj

ZaplątaniEdytuj

Koń kapitana straży, Maximus, postawił sobie za osobisty cel złapać poszukiwanego Flynna Rydera. Jest nieustraszony i podąża za Flynnem nawet tam, gdzie inni strażnicy nie mają odwagi pójść. Wygląda na to, że tego „policjanta-twardziela” nic nie powstrzyma. Ale kiedy Maximus poznaje Roszpunkę, serce mu mięknie i zaczyna patrzeć na świat inaczej. Bezlitosna i nieustanna pogoń przeradza się w piękną przyjaźń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki