FANDOM

Szablon:InfoboxObsada Matt Lowe jest amerykańskim aktorem, który gra Hipcia w serialu Disney Channel Nadzdolni.

BiografiaEdytuj

Matt Lowe został urodzony, żeby być aktorem. Swoje dzieciństwo spędził w górach we Wschodnim Tennessee naśladując głosy swoich ulubionych bohaterów z kreskówek dla rodzin i przyjaciół. Narodowy Festiwal Opowiadania Historii odbywało się corocznie w jego rodzinnym mieście Jonesborough, było to najulubieńszym wydarzeniem w twórczym życiu Matta; jak również niedzielne popołudnia, kiedy wszyscy zgromadzali się przy stole i słuchali domowych opowieści.

Matt wystąpił w przeróżnych sztukach w czasach szkoły podstawowej i licealnej. W tym samym czasie z powodzeniem brał udział w wielu ogólnokrajowych konkursach teatralnych. Przy wsparciu rodziców, przyjaciół i wpływowego nauczyciela teatralnego, Matt opuścił rodzinne miasto i wyniósł się do Chicago, gdzie studiował w prestiżowej szkole teatralnej na Uniwersytecie DePaula.

To w DePaul talent Matta przekształcił się w umiejętność. Zainspirowany prze swoich ulubionych absolwentów takich jak John C. Reilly, Joe Mantegna, Karl Malden i Matt rozwijał się przez następne cztery lata w konserwatorium. Jego godne uwagi uhonorowania to między innymi stypendium Chicagoskiej Ligii Dramatycznej. Czuje wiecznie zadłużonych do studentów i oddanych pracowników uczelni, którzy pomogli mu rozwijać się jako artysta w tych latach.

Zaraz po ukończeniu uczelni Matt przeprowadził się do Los Angeles. Wystąpił w wielu reklamach, jak również w filmach i telewizji, oraz udzielał głosu do popularnych gier video.

Matt uwielbia sztukę aktorstwa i chwyta każdą okazję do doskonalenia swoich umiejętności. Jego najlepsze role teatralne to między innymi Brutus w "Juliszu Cezarze", Levin w "Annie Kareninie", Joe w "Some Americans Abroad" i Lucien w "The Boys Next Door".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki