FANDOM

Mario Andretti jest trzecioplanową postacią z filmu Auta.

Opis Edytuj

Oficjalna biografia Edytuj

,,Mario Andretti jest uważany za jednego z najbardziej popularnych zawodników w historii i zrobił to wszystko! Nazwij obwód wyścigowy, serię lub utwór, a możesz mieć pewność, że Mario zdobył zwycięstwa na każdym z nich. Ale Mario jest rzeczywiście starym przyjacielem wójta Hudsona, byli ostrymi konkurentami na torze, ale dobrymi przyjaciółmi z toru. Mario jest byłym zawodnikiem, który uważa, że ​​codziennie jest świetny moment na wyścig.''

Osobowość:

  • Miły,
  • Spokojny.

Wygląd:

Mario jest niebieskim Fordem. Na drzwiach ma namalowany białą farbą swój numer startowy- 11. Mario ma czerwone felgi. Na karoserii ma również mają napisów. Andretii ma niebieski kolor oczu.

Historia Edytuj

Auta Edytuj

Pojawił się na wyścigu w Kalifornii. Gdy chciał wjechać na tor przywitał go ochroniarz Marco. Obok Marca stał Fred. Mario z tablicy wyczytał jego imię, przywitał się z nim i wjechał na tor. Fred się zaś ucieszył, bo myślał że Andretti go zna.

Za kulisami Edytuj

Mario Andretti zadebiutował w komputerowo-animowanym filmie Pixara Auta. Jest samochodową wersją osoby która istnieje naprawdę- Mario Andrettiego. Również i Mario Andretti użycza mu głosu w angielskiej wersji. W polskiej wersji głosu użycza mu Paweł Szczesny. W hiszpański kierowca samochodowy Fernando Alonso, zaś w tureckim Murat Senol.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest samochodową wersją osoby która istnieje naprawdę.
  • W polskim dubbingu głosu Andrettiemu użycza Paweł Szczesny- aktor podłożył również głosu Edkowi.
  • W hiszpańskiej wersji Mario dubbinguje znany kierowca Formuły- Fernando Alonso. Co więcej samochodowa wersja Alonso pojawiła się w hiszpańskiej wersji filmu Auta 2.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki