FANDOM

Marian, w skrócie Maniek (a w org. wersji Mack) jeden z głównych bohaterów z serii Auta.

Opis Edytuj

Oficjalna biografia (do pierwszej części) Edytuj

,,Maniek spędza dnie i noce w trasie, jeżdżąc po całym kraju. Wielu autom takie życie szybko by się znudziło. Ale nie Mańkowi. Ten gość dobrze wie, ile jest wart. Przewozi z toru na tor Zygzaka McQueena, najszybszego zawodnika na świecie. Czuje się uczestnikiem teamu zwycięzcy, a każdy wie, że tu nie ma miejsca ma kaprysy, Dlatego Maniek jedzie, gdzie mu każą."

Oficjalna biografia (do drugiej części) Edytuj

,,Maniek jest dowodem na zaufanego kierowcę Zygzaka McQueena, który objeżdża kraj z wyścigu na wyścig, zawsze z uśmiechem na grillu. Po opuszczeniu Zygzaka w Chłodnicy Górskiej z czwartym trofeum Pucharu Złotego Tłoka, Maniek zostaje, z resztą kto wiedział, że ​​Zygzak zakończy wyruszy na Światowe Grand Prix?"

Osobowość Edytuj

Maniek jest bardzo miłym i spokojnym tirem. Jest wierny Zygzakowi i nawet gdy był zmęczony drogą do Kalifornii, słuchał lekko samolubnych rozkazów Zygzaka. Również i jest pomocny. np. sam mało co wiedział o zmianie kół, a jednak, gdy ekipa opuściła McQueena, postanowił przejąć jej pracę (dopóki do akcji nie wkroczyli mieszkańcy Chłodnicy Górskiej).

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Auta
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Media:
Postacie:

Miejsca:
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki