FANDOM

Mama Topolino postać z serii Auta. Jest żoną wujka Topolino i ciocią Luigiego. Ze względu na fakt iż jest troskliwa, dużo osób nazywa ją mamą. Prowadzi kawiarenkę w Carsoli.

Opis: Edytuj

Osobowość Edytuj

Mama Topolino jest bardzo miłą i ciepłą osobą. Jest bardzo pomocna i ufna. Jest bardzo mądra i doświadczona.

Wygląd Edytuj

Mama Topolino jest żółtym Bella Machina. Ma niebieski kolor oczu.

Historia Edytuj

Auta 2 Edytuj

Pojawia się w Carsoli. Widzi że Zygzak jest smutny, więc postanawia dać mu paliwo. Następne wraz z wujkiem Topolino dają mu dobrą radę która pomoże mu pogodzić się ze Złomkiem.

Relacje Edytuj

Mam Topolino jest miła, dlatego ma bardzo dobre relacje z innymi bohaterami.

wujek Topolino

Wujek Topolino jest mężem mamy Topolino. Oba pojazdy się bardzo kochają i są bardzo mądre.

Mama Luigiego

Relacje mamy Luigiego z mamą Topolino nie były ukazane. Można jednak przypuszczać że są bardzo dobre.

Luigi

Luigi ma z mamą Topolino bardzo dobre relacje. Wujek Topolino wspomniał że zawsze on z mamą Topolino dobrze mu doradzali.

Guido

Guido bardzo lubi mamę Topolino. Relacje są dobre. Mama Topolino zawsze poratuje go dobrą radę.

Zygzak McQueen

Mama Topolino zawsze da Zygzakowi dobrą radę. Zygzak bardzo lubi mamę Topolino oraz jej paliwo, relacje są dobre.

Złomek

Relacje Złomka z mamą Topolino nigdy nie były dokładne pokazane. Domyślne Złomek był wdzięczny jej że ta pomogła Zygzakowi się z nim pogodzić. Również w jednym z komiksów było że Złomek lubi mamę Topolino.

Lola

Lola bardzo lubi paliwo mamy Topolino. Poprosiła ją nawet o przepis. Mam Topolino początkowo jej nie chciała podać przepisu, gdyż ten był tajemnicą rodzinną. Ostateczne później podała, co może świadczyć o tym że traktuje Lolę tak jak rodzinę, czyli bardzo ją lubi.

Ogórek

Mama Topolino z Ogórkiem ma bardzo dobre relacje, ten lubi jej paliwo.

Kamasz

Relacje Mamy Topolino z Kamaszem, wyglądają tak samo jak z Ogórkiem.

Sally Carrera

Nigdy dokładnej nie pokazano relacji Sally i mamy Topolino. W jednym z komiksów się spotkały i Sally bardzo podobało się w Carsoli oraz smakowało jej paliwo mamy Topolino, domyślne relacje są dobre.

Franca

Franca jest dziewczyną Luigiego, domyślne relacje Franci z mamą Topolino są dobre.

Francesca

Francesca jest dziewczyną Guida, domyślne relacje są dobre .

Ekipa wujka Topolino

Domyślne mama Topolino ma dobre relacje z pracownikami wujka Topolino.

Mieszkańcy Carsoli

Mama Topolino ma dobre relacje z mieszkańcami Carsoli.

Ciekawostki: Edytuj

  • Vanessa Redgrave- aktorka którym w oryginalnym dubbingu podkładała głosu Mamie Topolino, podłożyła również głosu królowej.
  • Mimo iż pojawia się można by powiedzieć przez chwilę, jej rola jest duża.
  • Dała Loli przepis na swoje dobre paliwo.

Galeria: Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki