FANDOM

Maleństwo i przyjaciele (ang. Winnie the Pooh: Springtime with Roo, 2004) – amerykański film animowany, kolejny film z przygodami Kubusia Puchatka, tym razem w roli głównej występuje Maleństwo.

Fabuła Edytuj

W Stumilowym Lesie zaczyna się Wielkanoc. Tradycyjne "polowanie na pisanki" odbywa się u Królika. Wszyscy idą do niego lecz tam czeka ich przykra niespodzianka. Królik ogłasza że jest "Dzień Wiosennych Porządków". Maleństwo i reszta próbują przypomnieć Królikowi jaki jest dzień ale on nie daje sobie wytłumaczyć. Podczas porządków Maleństwo znajduje skrzynię z wielkanocnymi ozdobami. Maleństwo i reszta przystrajają nimi dom Królika, ale on po powrocie z ogrodu wścieka się na przyjaciół i wyrzuca ich z domu. Maleństwo postanawia że razem z przyjaciółmi przekonają Królika. Tygrys przychodzi do Królika i przypomina mu jak kiedyś świętował Wielkanoc, ale Królik mu nie wierzy. W nocy Królikowi śni się koszmar, w którym ma wszystko wysprzątane, ale przyjaciele go opuścili. Przeprasza przyjaciół i świętuje razem z nimi Wielkanoc.

Obsada Edytuj

Wersja polska Edytuj

Opracowanie wersji polskiej: Start International Polska
Reżyseria: Elżbieta Kopocińska-Bednarek
Dialogi polskie: Krystyna Skibińska-Subocz
Teksty piosenek: Marek Robaczewski
Dźwięk i montaż: Janusz Tokarzewski
Kierownik muzyczny: Marek Klimczuk
Kierownictwo produkcji: Elżbieta Araszkiewicz
W polskiej wersji udział wzięli:

Piosenki śpiewali:

Produkcja polskiej wersji językowej: Disney Character Voices International, Inc.

Linki zewnętrzne Edytuj

Szablon:Kubuś Puchatek Szablon:Kontynuacje Disneya