FANDOM

Magnes główny antagonista z filmu Dzielny Mały Toster.

Biografia:

Magnes jest bezlitosnym urządzeniem co za pomocą Żurawia porusza się i swoją mocą przyciąga złom. Zepsute urządzenia wrzuca pod Kruszarkę, chociaż urządzenie nie musi być zepsute, jest na złomowisku, to już staje się jego ofiarą. Magnes uwziął się na Tostera i jego przyjaciół nawet gdy widział że oni już mają właściciela.

Cechy charakteru:

  • Nie miły,
  • Podły,
  • Bezlitosny,
  • Uparty,
  • Agresywny,
  • Przebiegły.

Wygląd:

Jest to duży pomarańczowy Magnes.

Dzielny Mały Toster

Pojawia się w scenie z złomowiskiem. Po raz pierwszy widać go jak bierze kupę złomu i rzuca ją pod Kruszarkę, co wywołuje w Tosterze i jego przyjaciołach strach. Następne ściga on parę samochodów i bezlitosne wrzuca je pod Kruszarkę. Następne swoją mocą przyciąga on Tostera i jego kumpli i rzuca ich pod Kruszarkę. Gdy ci uciekają ten ich goni po całym złomowisku. Gdy widzi że mają właściciela, nie robi sobie nic z tego i jak gdyby nigdy nic przyciąga je do siebie. Nie patrzy nawet na to że Rob złapał się od Odkurzacza i sam znajduje się na Magnesie. Antagonista rzuca ich pod Kruszarkę.

Cele:

  • Zniszczyć złom,
  • Złapać ekipę Tostera (nie powiodło się).

Los:

Nieznany, możliwie że zostaje wyłączony.

Typ czarnego charakteru:

  • Psychopata,
  • Morderca.

Wyrównanie:

Zły

Płeć:

Mężczyzna

Ciekawostki:

  • Tak naprawdę nie wiadomo kto w filmie Dzielny Mały Toster jest głównym antagonistą. Zakłada się jednak że nim jest właśnie Magnes.
  • Zakładając że nie wymówił żadnego słowa podczas piosenki Już kres jest jednym z niewielu głównych antagonistów z klasycznych filmów Disneya którzy nie śpiewali.
  • Mimo iż jest głównym antagonistą, nie wypowiada żadnego słowa (prawdopodobne, możliwie że powiedział coś podczas piosenki Już kres).