FANDOM

Szablon:Infobox odcinka Mabel Zdradza Tajniki Randkowania (ang. Mabel's Guide to Dating) — pierwszy krótkometrażowy odcinek z serii "Mabel's Guide to Everything".

OgólnieEdytuj

Mabel tworzy show o randkowaniu, w którym uczestniczą Dipper, Soos i Stan. Daje im quiz do rozwiązania na temat randek.  

OpisEdytuj

Plik:Short7 swingin bachelors.png

Mabel twierdzi, że jest "mistrzynią randkowania" i mówi, że chłopcy sami się do niej kleją. Nagle widzimy wyciętego z papieru chłopca przez okno, którego trzyma Mabel i mówi, by dała mu jeszcze drugą szansę. Mabel odkrzykuje mu "Już ty wiesz co mi zrobiłeś!", po czym mówi, że zrobi "test na randkowanie" trzem "najrozkoszniejszym kawalerom" - Soosowi, Dipperowi i Stanfordowi. Daje im test na 9 tysięcy pytań. Kiedy go rozwiązują, Mabel pokazuje jak randkują zwierzęta. Później zaczyna czytać wyniki testu. Stanford zdobył 3/5 punktów i Mabel określiła go jako "do przeżycia" mówiąc, że może randkować ze wdowami, hydraulikami i kryminalistkami. Wynik Dippera nigdy nie był ujawniony, ponieważ poszło mu bardzo źle, Mabel określa go "lepiej uważać". Soos dostaje 12/5 punktów i Mabel określa go jako "prawdziwy łup". Nagle Mabel zaatakowały wiewiórki i odcinek się kończy. 

BohaterowieEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki