FANDOM

Szablon:Infobox odcinkaMabel's Scrapbook: Petting Zoo 15 odcinek krótkometrażowy. Został wyemitowany w USA 2 czerwca 2014 roku. Natomiast w Polsce został pierwszy raz pokazany w serwisie YouTube, 3 lutego 2016 roku[1].

OgólnieEdytuj

Mabel opowiada historię o tym, jak razem z Dipperem, Stankiem, Wendy i Soosem  odwiedzili małe zoo. 

OpisEdytuj

Rodzinka Pinesów wybiera się do małego zoo, gdzie spotykają ośmio-nożną zmutowaną krowę, Oktawię, która wypiła wodę z rzeki obok fabryki. Mabel od razu zakochuje się w Oktawii, ale dowiaduje się, że właściciel zoo chce ją zjeść. Namawia Stanka, by przewiózł ją w bagażniku i wypuścił na wolność.  Na początku wujek nie chce się zgodzić, ale szybko ulega słodkiej siostrzenicy. By odwrócić uwagę Sprotta Soos dzwoni do niego i udaje, że chce mu coś ważnego powiedzieć.

Plik:Short 15 octavia.png
Tymczasem inni ładują krowę Oktawię do bagażnika wozu i uciekają razem z nią. Później wypuszczają ją na polanę i Stan, by krowa nigdy go nie zapomniała, nakleja jej naklejkę reklamującą Grotę Tajemnic. Dowiadują się, że Oktawia ma specjalny dar laserów w oczach i z prędkością światła zabija orła. Przerażeni Pinesowie, Wendy oraz Soos uciekają z miejsca zdarzenia.

BohaterowieEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. https://youtu.be/MKdMkMGrOts

Szablon:Odcinki