FANDOM

Ma Pines - żona Filbricka Pinesa, matka StanleyaStanforda i Shermy'ego Pinesów oraz babcia Dippera i Mabel Pinesów.  

HistoriaEdytuj

Pracowała jako telefoniczne medium, a jej zdolność do okłamywania wszystkich znacznie pomagała jej w pracy. Mieszkała ze swoim mężem Filbrickiem i trzema synami: Stanleyem, Stanfordem oraz Shermy'm. 

Gdy Stanford miał zostać przyjęty do prestiżowego college'u, ale Stanley nieumyślnie zniszczył jego projekt, pozbawiając go tym samym miejsca w jego wymarzonej szkole. Jego ojciec wyrzucił Stanleya z domu, a ona niewzruszenie wpatrywała się w syna, nie próbując się za nim wstawić.

WyglądEdytuj

Nosiła długą do kolan, czerwoną sukienkę na ramiączka, białe szpilki, złote bransolety oraz okrągłe kolczyki. Paznokcie i usta miała pomalowane na ciemnoczerwony kolor, a oczy na niebiesko. Miała ciemnobrązowe włosy kosmykami, które po części upinała w wielki kok, a reszcie pozwalała luźno opadać na ramiona. Jest raczej szczupła, posiada regularne rysy twarzy i ma wyrazisty podbródek, który odziedziczyli po niej synowie (aczkolwiek Ford otrzymał po tatusiu dołeczek). 

OsobowośćEdytuj

Potrafiła bardzo dobrze kłamać oraz wydawała troszczyć się o swoich synów. Sprawia wrażenie osoby bardziej ciepłej w przeciwieństwie do swojego męża. Gdy dowiedziała się, że bracia zostaną rozdzieleni przez sukces Forda, martwiła się o Stana. Być może rozumiała się z nim lepiej niż Filbrick, bo łączyły ją z nim skłonność do kłamstwa a tym samym i wyobraźnia. Nazwała go "wolnym duchem".

WystępowaniaEdytuj

Sezon 2Edytuj