FANDOM

Mój dawny skarb (ang. Healing Incantation) to piosenka śpiewana przez Roszpunkę, aby aktywować swoje moce cofania szkód, w tym pełnej regeneracji uszkodzonych tkanek i narządów, a także odmładzania. Pierwsza tę piosenkę zaśpiewała Gertruda, bądź sama ją utworzyła, a następnie nauczyła jej Roszpunkę. Śpiewu w polskim dubbingu użyczyły im Katarzyna Popowska i Danuta Stenka, a w oryginalnym Mandy Moore i Donna Murphy.

HistoriaEdytuj

Utwór jest pierwszy raz słyszany, gdy Gertruda znalazła już Złoty Kwiat i zaśpiewała piosenkę, by go aktywować, ponieważ roślina sprawia, że staje się młodsza. Kiedy Roszpunka jest już źródłem magicznej mocy, Gertruda porywa ją i uczy tej piosenki. Jako mała dziewczynka i jako nastoletnia dziewczyna, często śpiewa utwór.

Następnie, gdy Roszpunka i Flynn próbują uciec przed strażnikami, Maximusem oraz braćmi Karczybykami, ten zostaje ranny. W nocy, po ich ucieczce, Roszpunka zaśpiewała tę piosenkę i uleczyła rękę Flynn'a.

Roszpunka śpiewa to również, gdy Julian został zraniony przez Gertrudę, mimo ściętych włosów, z nadzieją, że pomoże ukochanemu.

TekstEdytuj

PolskiEdytuj

Kwiatku światło zbudź
Pokaż mocy dar
Odwróć czasu bieg
I wróć mi dawny skarb
Ulecz każdą z ran
Odmień losu plan
Co stracone znajdź
I wróć mi dawny skarb

Mój dawny skarb Szablon:Muzyka

OryginalnyEdytuj

Flower, gleam and glow
Let your power shine
Make the clock reverse
Bring back what once was mine

Heal what has been hurt
Change the Fates' design
Save what has been lost
Bring back what once was mine

What once was mine Szablon:Muzyka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki