FANDOM

Lucas "Luke" Ross (grany przez Camerona Boyce) to 12-to letni syn Christiny i Morgana Ross. Podkochuje się w swojej niani Jessie. Jest najmniej lubiany przez bohaterów.

OpisEdytuj

OsobowosćEdytuj

Luke jest raczej miły, bardziej popularny w szkole od Ravi'ego i ma wielkie szczęście. Bywa sarkastyczny i nieznośny. Jednak ma złote serce. Zakochał się Jessie, niestety jego liczne podrywy nie przynoszą efektów a Jessie to ignoruje. Wstyd mu było się przyznać, że w wieku 12 lat nadal śpi z pluszakiem - Kenny'm Koalą. Często doradza bratu jak być cool itp. Panicznie boi się Przerażającej Connie, która jest w nim zakochana, tak samo jak dziewczyna z Central Parku, w której podkochiwał się Ravi. Luke nie jest dobry z żadnego przedmiotu poza w-f'em. W odcinku "All the Knight Moves" on i Emma podejrzewali, że Bertram jest przestępcą, potem zaś, że Jessie. Luke umie grać na akordeonie co wynika z odcinka "Panic Attack Room".

WyglądEdytuj

Luke ma brązowe oczy oraz włosy, jasną karnacje i piegowatą twarz. Jest wzrostu przeciętnego 12-latka a jego sylwetka jest szczupła i wysportowana. Ubiera się modnie i nowocześnie.

RodzinaEdytuj

Luke jest adoptowanym synem Christiny i Morgana Rossów. Brat Emmy, Ravi'ego i Zuri. Państwo Ross adoptowali go z Detroit. Nic nie wiadomo o biologicznych rodzicach Luke'a. Najlepszym przyjacielem Luke'a jest jego maskotka, Kenny Koala. Utrzymuje dobre kontakty z Finch'em. Raczej to ukrywa, ale jego przyjaciółmi jest też jego rodzeństwo i Jessie. Luke jest zakochany w Jessie. Często ja podrywa, ale ona odrzuca jego zaloty. Choć w serialu czasami podobają mu się inne dziewczyny, tak czy siak jego obiektem westchnień jest Jessie.

OdcinkiEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Bardzo dobrze tańczy.
  • Nazywa Raviego Głąbem.
  • Kocha się w Jessie.
  • Jest dobry tylko z w-f.
  • Ma misia koalę Kenny'ego z którym zawsze śpi.
  • Śpi w pokoju z małą zapalona diodą w kształcie serduszka.
  • Panicznie boi się Connie.
  • Uważa, że pochodzi z Kryptona.
  • Był adoptowany z Detroit.
  • Jego jedyna moc to zatykanie toalety jednym posiedzeniem.
  • Bertram uważa że jest mniej nieznośny od Raviego.
  • Luke najpierw miał być chłopcem z Korei o imieniu Hiro.
  • Gra na akordeonie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki