FANDOM

{{{nagłówek}}}
PitStopZawodnikaNoStall
Jedyny Użytkownik:
Ta strona jest edytowana przez użytkownika Tomek RSiTS, i tylko może ja edytować
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]
Los Angeles 500 - wydarzenia z filmu Auta 3.To odbywa się w Los Angeles International Speedway, gdzie Zygzak miał kraksę.

Przed startem Edytuj

Zygzak McQueen jedzie zauważając Transporterów która większość pochodzi z nowej fali, nagel drogę zablokuje Steve LePage i jego wuzki, nagle zagląda obok i widzi szefa Vitoline który zwalnia Byku Pustaka, Zygzak pyta Bobby'ego czy wszytko porządku ale z garażu wychodzi samochód z nowej fali Zygzak jest zdziwiony i mówi "Ty nie jesteś Bobby!", a samochód odpowiada że ma na imię Danny.

Wyścig Edytuj

Kamera pokazuje wyścigówki nowej generacji potem na jednych pól pojawia się Zygzak, który patrzy na Danny'ego myśląc że brak przyjaciół, nagle pojawia się Jackson Sztorm mówi że zygzak jest wolny.Pojawia się flaga startu i wszyscy startują.McQueen próbuje prześcignąć Danny'ego i się udaje, wszystkie wyścigówki jadące w bok akcja chwilowo zmienia na pit stop McQueena, gdzie Złomek mówi mu dopinguje.Kamera pokazuje we wszystkich kątach wyścigówki pewnym monecie McQueen prześlizgóje się między Herbem Curblerem, a Dannym.

Wypadek Edytuj

Jest 40 okrążenie.Wyścigówki jadą do pit stopów w tym Jackson i McQueen.Po przerwie na Pit Stopie Zygzak jedzie pierwszy, lecz prześciga Jackson Sztorm, chwile później Dany i Chase Racellot. Zygzak próbuje ale pęka opona i uderza w ściane i imjają Tim Treadless i Harvey Rodcap, Zygzak znów uderza o tor i się rozbija.Pogotowie i jego przyjaciele idą do niego.Akcja zmienia na cztery miesiące później.