FANDOM

London Tipton to postać z seriali Nie ma to jak hotel, Nie ma to jak statek oraz filmu Nie ma to jak bliźniaki.

Opis

London jest bogatą córką Wilfreda Tiptona. Mimo że nie jest zbyt inteligentna, gdy Maddie prosi ją o pożyczkę, potrafi to wykorzystać dla własnych celów. Dni zwykle spędza w sklepach kupując drogie ubrania. Ma suczkę rasy szpic miniaturowy – Ivanę. Jako dziecko miała już około 40 opiekunek. Jej ojciec nie ma dla niej czasu. London wiele razy się na nim zawiodła, gdyż łamie on obietnice. Dziewczyna miała wiele macoch – jej tata z każdą brał rozwód. Jedynymi pamiątkami po macochach zostały wisiorki na bransolecie. London mieszka w hotelu Tipton, którego właścicielem jest jej ojciec. Zakupami próbuje wynagrodzić sobie brak kogoś bliskiego. Wychowuje ją Marion Moseby, kierownik hotelu. Jej przyjaciółmi są bliźniacy Zack i Cody, synowie piosenkarki hotelu Tipton. London umie grać w siatkówkę gdy się zdenerwuje. Jest mistrzynią gry w szachy. Została mini miss 1999. Zna również sztukę samoobrony.

London ma najlepszy pokój hotelowy, a w nim cztery garderoby wielkości zwykłych pokojów. Jest zakupoholiczką. Kupuje także ubrania, po to by nie kupił ich ktoś inny. Na każdym z pięter garderoby ma również lustra, które mówią jej jak wygląda. Jej ulubione potrawy to sushi, kawior oraz omlet z trzech jaj, serem i grzybami.

W Nie ma to jak statek opuszcza hotel Tipton i przybywa na statek swojego ojca, myśląc, że jedzie na wakacje. Dopiero na statku Moseby uświadamia jej, że przyjechała tam do Liceum Siedmiu Mórz, bo jej tata chciał zrobić z niej dobrą uczennicę. London nie chciała zostać na statku i kilka razy uciekała, jednak szybko sprowadzano ją z powrotem na statek. Miała mieszkać w pokoju najpierw z Padmą, jednak przekupiła ją biżuterią, by zrezygnowała i została sama. Jednak kiedy wydało się, że udająca chłopaka Bailey jest dziewczyną, została przydzielona do London, która dzieląc z nią maleńki pokój uczy się nowego stylu życia.

Zobacz też

Szablon:Navbox/Nie ma to jak bliźniaki