FANDOM

Szablon:Infobox Lolph i Dundgren — agenci z przyszłości pojawiający się w odcinku "The Time Traveler's Pig".

HistoriaEdytuj

S1e9 time police
W odcinku "The Time Traveler's Pig" przybywają do Wodogrzmotów, by aresztować Blendina Blondina za zmienianie przeszłości. Blendin próbuje się im tłumaczyć, ale oni mu nie wierzą. Gdy Stan mówi im, by go zatopili i wyzywa ich od "mięśniaków", oni mają dosyć, strzelają w tarczę działem laserowym i gdy wszyscy cieszą się z porażki Stanka, teleportują się do przyszłości.

W odcinku "Blendin's Game" przybywają do przeszłości w celu pojmania Dippera i Mabel. 

CharakterEdytuj

Obydwoje podchodzą bardzo poważnie do swojej pracy.

WyglądEdytuj

Lolph jest jasnej karnacji mężczyzną z jasnobrązowymi, krótkimi włosami. Nosi uniform składający się z szarej koszuli, szarych spodni i czarnych butów. Na jego piersi napisane jest jego imię oraz narysowana jest zielona klepsydra. Nosi zielone rękawice i czarny pas z zieloną klamrą. Jego lewe oko przysłania system do celowania. Jest wysoki i muskularny.

Dundgren jest ciemnej karnacji mężczyzną z czarnymi, krótkimi włosami. Po bokach włosów wygolone ma małe paski. Jest podobny do Lolpha, tyle że jest trochę wyższy. Nosi uniform podobny do Lolpha z tym, że jego system do celowania znajduje się na jego prawym oku, a na jego piersi znajduje się plakietka z imieniem "Dundgren". 

Wystąpienia Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Sezon 2 Edytuj

CiekawostkiEdytuj

Szablon:Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki