FANDOM

Lola (w oryginalnej wersji Flo) jedna z głównych postaci w franczyzie Auta.

Opis: Edytuj

Osobowość: Edytuj

  • Miła,
  • Pomocna,
  • Pracowita.
  • Przyjazna,
  • Z dystansem do siebie,
  • Zabawna.

Wygląd: Edytuj

W usuniętej scenie filmu Auta gdzie Lola należała do grupy Motorama miała różowy kolor. Roman jednak przemalował ją na kolor błękitny. Na dole ma jasny pas. Ma białe opony. Lola ma zielony kolor oczu.

Lubi: Edytuj

  • Swoich przyjaciół,
  • Chłodnicę Górską,
  • Napoje,
  • Śpiew i taniec.

Nie lubi: Edytuj

Historia: Edytuj

Lola mieszka w Chłodnicy Górskiej gdzie prowadzi kawiarenkę. Jej mężem jest Roman. Należy również do teamu Zygzaka McQueena. Lola dawniej była tancerką w grupie Motorama. W latach 50. XX w. Rewia przejeżdżała przez Chłodnicę Górską, lecz pannie Wiktorii, opiekunce zepsuła się pompka i musiała pojechać do naprawy. Dziewczęta spędziły przyjemnie cały wieczór w mieście. Niestety Lola przez nieuwagę porysowała sobie lakier. Pojechała wtedy do Romana. Ten odmówił naprawy, nie dla tego że się cenił, po prostu Lola była tak piękna że ten bał jej się dotknąć. Grupa odjechała, a Lola została w Chłodnicy.

Ciekawostki: Edytuj

  • Według Disneytrylogy ma urodziny Lola ma urodziny 12 listopada.
  • Jest podobna do samochodu Ala z filmu Toy Story 2.
  • Na niej oparta jest Carmen z jednego odcinka z Bujd na resorach.
  • W usuniętej scenie z filmu Auta wszystkie tancerki (w tym Lola) mają różowy kolor. W różnych książkach, komiksach itp. każdy ma jednak inny kolor: Lola ma błękitny, Sheila pomarańczowy, Laverne żółty, zaś tylko Rhonda ma różowy.
  • W odcinku Bujd na resorach Złomek na tropie w jednej scenie ma podkreślone rzęsy, a w drugiej nie ma, co jest błędem w odcinku.

Galeria: Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki