FANDOM

Logray postać z serii Gwiezdne Wojny.

Historia: Edytuj

Wczesna lata Edytuj

Logray pochodził z gatunku Ewoków. W młodych latach był wojownikiem. Z czasem został szamanem. Posiadał rozległą znajomości różnego rodzaju magii i rytuałów, dzięki czemu mógł pomagać swojemu ludowi. Preferował starodawne tradycje polegające na inicjacji i składaniu ofiar w formie życia bogom. Nigdy nie był zbyt ufny do obcych istot.

Powrót Jedi Edytuj

Podczas akcji filmu Powrót Jedi Logray spotkał wraz z innymi Ewokami Luke'a Skywalkera, Hana Solo, Chewbaccę, R2-D2 i C-3PO. C-3PO, ze względu na złoty kolor wziął za bóstwo. Resztę przyjaciół zaś kazał złożyć w ofierze. Na szczęście dzięki użyczu mocy, Luke sprawił że tron z C-3PO zaczął latać, przez co Ewoki uznały to za karę i uwolniły przybyszy.

Dalsze losy Edytuj

Wódz Chirpa oskarżył Logray o tchórzostwo i postanowił wygnać go z wioski. Podczas jego władzy zebrał liczne trofea, takie jak szczątki wrogów. Nie są tak pewne informacje, ze względu na fakt że to było w Legendach.

Za kulisami: Edytuj

Logray zadebiutował w chronologiczne szóstej części Gwiezdnych Wojen pt. Powrót Jedi. i zagrany został przez aktora o niskim wzroście Mike'a Edmondsa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki