FANDOM

By uniknąć wojen edycyjnych proszę innych użytkowników nie edytować tego artykułu do póki administracja nie usunie tego komunikatu. Więcej informacji w [[1]] (nagłówek dwunasty). Za utrudnienia przepraszamy.
Ta strona jest aktualne edytowana przez użytkownika: EDan

Straszak s01e02 (ang. Spooky) – drugi odcinek pierwszej serii serialu animowanego Lilo i Stich, w którym pierwszy raz występuje eksperyment 300.

Uwaga!! Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące fabuły lub jej zakończenia.

Fabuła Edytuj

W mglistą i wietrzną noc Halloween, eksperyment 300, który jakimś cudem znalazł się na dachu jednego z budynków wioski Lilo, zostaje strącony przez liście palmy. Spada do rynny, a następnie do beczki z wodą i aktywuje się. Jego pierwszą ofiarą staje się mała myszka. Straszak przeobraża się w wielkiego kota i przerażona mysz ucieka. Przybiega pies zaalarmowany hałasem i próbuje zaatakować kota, jednak eksperyment znów zmienia postać, tym razem przemienia się w hycla. Pies ucieka w popłochu. Straszak wyrusza szukać kolejnej ofiary.

LiloJakoMartwaTancerka

Lilo w przebraniu Martwej Tancerki na balu Halloween.

W szkole tańca hula odbywa się przyjęcie w dniu Halloween. Nauczyciel hula pociesza płaczącą dziewczynkę i mówi jej, że Halloween to tylko zabawa i nie ma się czego bać. Nagle na salę wchodzi Lilo i wszystkie dzieci krzyczą z przerażenia na widok jej przebrania Martwej Tancerki. Kumu delikatnie chce wyjaśnić Lilo, że jej strój jest zbyt drastyczny. Jej koleżanki - w większości księżniczki i wróżki - obrażają Lilo nazywając ją "świrusem". Lilo postanawia także przebrać się za księżniczkę, więc wraca do domu, aby zmienić kostium.

JumbaWPrzebraniuHalloweenowym

Jumba w przebraniu na Halloween.

Dom Lilo. Stich zjada przygotowane dla przebierańców cukierki. Nani krzyczy na niego. Lilo jednak mówi, że nikogo nie będzie, bo nikt nie chce przychodzić do domu "świruski". Pojawia się Jumba, który narzeka na swoje przebranie w stylu egipskim, które przygotował dla niego Plikley - on zaś przebrał się za królową Nilu. Lilo prosi Plikleya o kostium królewny. W chwilę później Plikley bierze się za szycie i chwali się swoimi osiągnięciami na uczelni. Miał najzręczniejsze palce na kursie Prymitywne Zwyczaje Ziemi, Szycie i Nożyce krawieckie.

LSOpuszczonyDom

Opuszczony dom na wzgórzu, którego boi się Lilo.

Lilo wyjaśnia Stichowi czym jest Halloween. Opowiada mu także o zwyczaju straszenia innych. Stich jednak przekonany jest, że nikt nigdy go nie przestraszy. Lilo także mówi, że niczego się nie boi oprócz brokułów i klaunów i tego opuszczonego domu na wzgórzu, a kiedy się bardzo boi, to śpiewa. Zaczyna śpiewać "Aloha O`e". Plikley woła Lilo, ponieważ kostium jest już gotowy. Lilo zakłada go i wygląda jak prawdziwa księżniczka. Zakłada jednak część od swojego starego kostiumu - sztuczną siekierę wbitą w głowę.

MarthaYukiElenaTeresaHalloween

Martha, Yuki, Elena i Teresa jako księżniczki w Halloween.

Akcja przenosi się z powrotem na bal, gdzie pojawia się Straszak. Na sali Martha, Yuki, Elena, Teresa obgadują Lilo, ale Martha przyznaje Lilo rację w tym, że jednak wszystkie nie mogą być księżniczkami, dlatego muszą się przebrać. Na salę wchodzi Lilo, a przynajmniej ktoś do niej podobny, w tym samym stroju, który miała na sobie wcześniej, ale tym razem trzyma głowę w rękach, a jej oczy świecą na zielono - jest to najstraszniejsza wizja jakiej bały się dziewczynki, Straszak przeobraża się następnie w wielkiego pająka, aby wystraszyć Kumu. Wszyscy uciekają w popłochu z sali.

StichLiloBalHalloween

Lilo znajduje Sticha po ataku Straszaka.

W międzyczasie na bal przychodzi prawdziwa Lilo i przyprowadza ze sobą Sticha. Na miejscu zastają jednak pustą salę, a wszystkie dekoracje i meble są porozrzucane po podłodze. Lilo znajduje chowające się dziewczynki, jednak te przepędzają ją, ponieważ mylą ją z kopią Straszaka. Opisują jej wcześniejsze wydarzenia. Lilo zaczyna się coś podejrzewać. Stich w tym czasie przeszukuje salę, znajduje lodówkę, którą przeszukuje. W tym samym czasie za plecami zamykają mu się drzwi, a przed nimi pojawia się Straszak, który próbuje teraz wystraszyć Sticha. Zamienia się w wodę, a Stich, która jest jedyną słabością 626. Ma on zbyt dużą gęstość molekularną i zawsze idzie na dno. Lilo słyszy wołanie Sticha i odnajduje go, a Straszak ucieka. Stich jest przerażony i bredzi coś o "syczących, zielonych oczach" - o tym samym mówiła wcześniej także Matha i jej koleżanki. Ukrywa jednak przed Lilo swój lęk.

CzujnyStich

Stich czujny po ataku Straszaka.

Udają się do Jumby, ponieważ Lilo wierzy, że Jookiba będzie wiedział co to za potwór. Stich w lesie obawia się ponownego ataku potwora i podskakuje na każdy odgłos pochodzący z lasu. Jest bardzo wystraszony, chociaż nie chce się do tego przyznać.

Nani w tym czasie nie przyjęła żadnego przebierańca. Ktoś nagle zabija wszystkie okna i drzwi. Okazuje się, że to Stich robi barykadę. Jumba i Plikley też są w domu, przebrani tym razem w kostiumy pary młodej. Jumba znów krytykuje strój, więc Plikley postanawia próbować dalej, tym razem w hiszpańskim stylu. Lilo przegląda komputer Jumby w poszukiwaniu podejrzanego stwora. Znajduje odpowiedź - jest to eksperyment 300, który został zaprogramowany aby przybierać formę wszystkich strachów. "Ma na celu przestraszyć wszystkich ludzi na amen." Jumba boi się aby Straszak tutaj nie dotarł, ponieważ nie chce widzieć swojej eksmałżonki. Plikley wpada w panikę, ponieważ nie łatwo będzie znaleźć eksperyment, gdyż wszyscy w Halloween są przebrani i wszyscy straszą.

Występowanie postaci (według kolejności) Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki