FANDOM

Szablon:Infobox Liliputki — małe stworki wielkości i kształtu piłeczki golfowej. Ukrywają się w mechanizmach wszystkich dołków w Wodogrzmociej Królewskiej Zniżkowej Chacie Golfowej i odpowiadają za wynik gracza.

HistoriaEdytuj

W odcinku "The Golf War" Dipper i Mabel pojechali na pole do minigolfa. Dziewczyna zaliczyła wszystkie dołki, lecz na ostatnim skusiła. Wtedy do dołka trafiła Pacyfika. Wyzwały się na pojedynek o północy. Rodzina Pinesów przyjechała wcześniej, aby Mabel mogła poćwiczyć. Po chwili bliźniaki odkryły, że w dołkach kryją się stworki. Zawarli z nimi umowę, w której stworzenia miały pomagać Mabel wygrać z Pacyfiką w zamian za złotą naklejkę. Pod koniec dziewczyna zerwała umowę i liliputki próbowały ich zabić. Nie udało im się to, gdyż dzieciaki uciekły.

WyglądEdytuj

Liliputki są małymi stworzeniami różnych kolorów. Ich barwy i ubiór zależą od rodzaju dołku.

Rodzaje liliputkówEdytuj

HolenderskieEdytuj

Plik:S2e3 dutchman lilliputtians.png

Mieszkają w dołku 18 czyli w holenderskim miasteczku. Mogą być niebieskie, zielone, żółte lub jasnoróżowe. Mają blond włosy. Noszą tradycyjne holenderskie stroje i drewniane buty.

PiraciEdytuj

Plik:180px-S2e3 celebratin pirates.png

Mieszkają w dołku 8 czyli na statku pirackim. Mogą być żółte, granatowe, morskie, fioletowe lub czerwone. Noszą czapki pirackie lub chustki,przepaski na oko i pirackie ubrania. Walczą mieczami, a w grupie potrafią podnieść kij golfowy.

FrancuziEdytuj

Plik:180px-S2e3 french lilliputtians.png

Mieszkają w niewiadomym dołku na wieży Eiffla. Mogą być czerwone, niebieskie lub zielone. Mają ciemne wąsy. Noszą koszulki w paski i czarne berety. Mówią z francuskim akcentem.

RycerzeEdytuj

Plik:180px-S2e3 knight lilliputtians.png

Mieszkają w niewiadomym dołku w zamku. Ich przywódca jest czerwony, a kolory pozostałych są nieznane, ponieważ mają założone żelazne zbroje i hełmy z czerwonymi włoskami.

 KowbojeEdytuj

Plik:180px-S2e3 cowboy lilliputtians.png

Mieszkają w dołku 1, czyli we wieży z wodą. Noszą ubrania kowbojskie i kapelusze. Mają wąsy.

GórnicyEdytuj

Plik:S2e3 miner lilliputtians.png

Mieszkają w dołku 14 czyli w podziemnej kopalni. Mogą być niebieskie, zielone lub pomarańczowe. Wszystkie noszą kaski oprócz Polly i Wielkiego Henrego.

Znane liliputkiEdytuj

  • Franz
  • Kapitan piratów
  • Head knight
  • Wielki Henio
  • Polly
  • Stary robotnik

CiekawostkiEdytuj

  • Żagle na maszcie znajdującym się na statku piratów umieszczone są nieprawidłowo. Gdyby statek ten miał ruszyć, płynąłby do tyłu.

Szablon:Potwory

Więcej z Fandomu

Losowa wiki