FANDOM

Liliana Lifting (w oryginalnej wersji Holley Shiftwell) - jedna z głównych bohaterek w franczyzie Auta. Jest młodą i uzdolnioną brytyjską agentką oraz narzeczoną Złomka.

Opis Edytuj

Oficjalna biografia (do gry) Edytuj

,,Ten piękny młody szpieg pracuje w dziale Diagnostyka firmy CHROME, ale marzy o tym, aby zostać agentem terenowym. Uzbrojona w najnowocześniejszą gadżet, w tym ukrytą broń i holo-projektory, jest gotowa na wszystko."

Osobowość Edytuj

  • Odważna,
  • Dzielna,
  • Zaradna,
  • Pomocna,
  • Pracowita,
  • Romantyczna,
  • Mądra,
  • Inteligentna,
  • Skupiona,
  • Rozmarzona (czasami).

Relacje Edytuj

Złomek Edytuj

Lila jest narzeczoną Złomka. Początkowo myślała że jest on tajnym agentem, który nic do niej nie czuje, lecz tak tylko udaje żeby cytryny go nie zdemaskowały. Lila bardzo lubi Złomka. Lubi spędzać z nim czas.

Sean McMission Edytuj

Lila jest asystentką Seana. Współpracowali po to by pokonać profesora Zundappa. Auta lubią się i do dnia dzisiejszego za sobą współpracują. Tworzą świetny duet: Sean ma albowiem doświadczenie, zaś Lila typowy dla młodych osób charakter do działania i najnowocześniejszy sprzęt.

profesor Zundapp Edytuj

W sumie jak na razie jest on głównym wrogiem Liliany. Lila straszne go nienawidzi, nie wahał się go nawet porazić paralizatorem. Sama na żywe oczy zobaczyła go dopiero pod koniec filmu Auta 2.

Al Scarpetta i Fred Carton Edytuj

Al i Fred to są słudzy Zundappa i wykonują wszystkie jego rozkazy. Dlatego więc nie raz próbują pozbyć się Liliany, co im zresztą nie wychodzi.

Stephenson Edytuj

Lila lubi Stephensona.

królowa Elżbieta II Edytuj

Lila bardzo szanuje Jej Wysokość. Dawniej pokonała bandę zagrażającej królowej, oraz odnalazła jej skradzione klejnoty, za co dostała nagrodę.

Sally Carrera Edytuj

Sally z Lilą nie wchodzą w jakieś większe relacje. Wiadomo tyle że się lubią.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej numer z tablicy rejestracyjnej jest odniesieniem do daty urodzin Emily Mortimer, aktorki podkładającej Lilianie głosu.
  • W jednym z odlewów jest w dwupaku z Fredem Fisbowskim.
  • Początkowo zamiast Lily w filmie Auta 2 miała pojawić się pewna Giulia. Giulia miała być tajną agentką która lekko podkochiwała się w Złomku, ale ostateczne nie była z nim. Została zamieniona na Lilę Lifting.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki