FANDOM

Szablon:Infobox

Lila jest naprawdę kochana, miłą, pomocną oraz bardzo pracowitą elfą. Jej talentem jest opieka nad roślinami; wie, kiedy rośliny są szczęśliwe, a kiedy nie i czego im w danej chwili potrzeba. Uwielbia spędzać czas wśród swoich roślin. Często po prostu leży na trawie i można by było pomyśleć, że się leni, ale nie. Lila patrzy jak inne rośliny rosną, – uwielbia to. Jej najlepszym przyjacielem jest mały bąk – Bąbel, który kiedyś przelatując w pobliży ogrodu po prostu w nim został na stałe i towarzyszy elfie prawie cały czas. Inne elfy uważają ją za najlepszą w tym, co robi. Podobno żaden inny mieszkaniec Przystani Elfów nie ma tak pięknego ogródka, jak ten, należący do niej. Kiedyś Lila znalazła bardzo dziwne ziarno, zasadziła je, a po jakimś czasie wyrosło z niego piękne drzewko. Później okazało się, że gdy kwitnie rozsiewa bardzo brzydki zapach i wszystkie elfy cały czas kichały. Lili kazano usunąć drzewko, jednak ona nigdy nie byłaby w stanie skrzywdzić żadnej rośliny! Całe szczęście, że później drzewko zaczęło dawać piękne, soczyste owoce i każdy elf chciał ich spróbować. Od tej pory drzewo cały czas daje owoce; po zerwaniu jednego, wyrasta drugi. Jej serdeczna przyjaciółka, również ogrodowo utalentowana, Irys (która nie ma własnego ogródka i prowadzi jedynie dziennik z zapiskami o roślinach) nazwała znalezisko Wiecznym Drzewem.                                  

Książki poświęcone Lili:

❥ Lila i Wieczne Drzewo                                                

❥ Najpiękniejszy kwiat. Opowieść Lili

Więcej z Fandomu

Losowa wiki