FANDOM

Szablon:Infobox PostaćLexi to była bioniczna uczennica Davenport Bionic Academy i jedna z Bionicznych żołnierzy Krane'a. Obecnie przebywa w więzieniu na wyspie.

Jest grana przez Marisse Cuevas

Cechy charakteruEdytuj

Lexi wydawała się być miła dla swojej mentorki, ale tak naprawdę była zła tak samo jak Sebastian czy Tank.

WyglądEdytuj

Lexi jest wysoką i szczupłą brunetką o brązowych włosach i oczach tego samego koloru.

HistoriaEdytuj

Lexi po raz pierwszy pojawia się w odcinku Bionic Rebellion (część 1), gdzie Bree uczy ją sztuk walki z użyciem super szybkości. Później się okazuje, że należy do tajnego buntu Sebastiana i razem z nim i Tankiem chcieli zabić ojca Adama, Bree i Chase'a, gdyż oni zabili ich ojca. Lexi stanęła do walki z Bree. Ostatecznie została pokonana przez Bree i Chase'a, a potem jej chip został zdezaktywowany, a ona wraz z Tankiem i Sebastianem trafiła do więzienia na Bionicznej wyspie.

Moce i umiejętnościEdytuj

Supermoce Lexi zostały zdezaktywowane wraz z jej bionicznym chipem w odcinku Bionic Rebellion (część 2)

SupermoceEdytuj

  • Super szybkość: podobnie jak Bree Lexi jest super szybka
  • Teleportacja: podobnie jak większość żołnierzy Lexi potrafi się teleportować
  • Materializacja: Lexi posiada zdolność manipulowania strukturą danych przedmiotów. Przykładem jest to, że gdy Bree chciałą uciec, ta dotykając drzwi zamieniła je w kamień. Był to tak mocny materiał, że nawet Adam nie mógł go zniszczyć.

InneEdytuj

WystępyEdytuj

Sezon 4Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jej mentorką była Bree.
  • Pokonali ją Bree i Chase.
  • Plotkowała z Sebastianem i Tankiem.
  • Uczestniczyła w buncie.

Szablon:Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki