FANDOM

Szablon:Infobox EpisodeLeo vs. Evil (pl. Leoś kontra zło) to dziesiąty odcinek drugiego sezonu (ogólnie trzydziesty) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 24 czerwca 2013 roku w USA i 26 lipca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

OpisEdytuj

Leo, śledząc Marcusa, odnajduje jego kryjówkę. Chce zabrać dowody na to, że jest on zły, ale zostaje przez niego złapany. Tymczasem Adam, Bree i Chase szukają Tashy, gdy jeden z wynalazków Davenporta przenosi ją w nieznane.

StreszczenieEdytuj

W szkole Chase postanawia siłować się z Adamem. Dzięki podstępowi wygrywa. Po chwili przychodzi Marcus. Zaprasza grupę do siebie do domu, ale Leo w imieniu wszystkich odmawia. Gdy Adam, Bree i Chase wychodzą, Marcus zatrzymuje Leo w szkole swoją kinetyką i rzuca w niego śmietnikiem, po czym wychodzi. Leo postanawia zebrać dowody na to, że Marcus to zło.

W laboratorium Donald przedstawia Adamowi, Bree i Chase'owi swój najnowszy wynalazek - teleporter. Nie był on jednak jeszcze testowany. Kiedy Davenport wychodzi, rodzeństwo przypadkowo włącza portera i teleportuje Tashę w nieznane, co bardzo cieszy Edka.

Leo śledzi Marcusa aż do jego domu. Tam okazuje się, że ma cyber-ścianę, i przez pojawiające się drzwi wchodzi do budynku za Marcusem. Kiedy Marcus wychodzi z tajnego laboratorium, Leo zaczyna robić zdjęcia i dowiaduje się, że zna on prawdę o Adamie, Bree i Chasie. Po chwili chłopak wraca i łapie Dooley'a. Mówi, że za dużo wie i zmusza go do walki z robotem.

Tymczasem Adam, Bree i Chase są zmartwieni tym, co się stało. Nie chcą mówić o tym Donaldowi, gdyż boją się konsekwencji. Kiedy Donald przychodzi, testuje wynalazek na krześle. Okazuje się, że teleporter działa, ale tylko w jedną stronę. Chase ściąga nowego update'a, by naprawić funkcję powrotu, i gdy testuje teleporter na arbuzie okazuje się, że również nie działa tak, jak powinien. Adam mówi, że ma plan, ale nikt nie chce go słuchać.

W ukrytym labie Marcusa, Leo walczy właśnie z robotem i zostaje przez niego schwytany. Podstępem Dooley'owi udaje się przejąć pilot kontrolujący robota i używa go przeciwko Marcusowi, ale ten laserowym wzrokiem niszczy go. Gdy chłopak przejmuje się zniszczonym robotem ojca, Leo ucieka.

Tymczasem w laboratorium, Adam przypadkowo wyjawia Davenportowi to, co się stało. Donald razem z Chasem próbują ponownie naprawić teleporter. Po chwili pojawia się Tasha, która mówi, że Adam zadzwonił do niej i poinformował ją o tym, co się stało. Chase próbuje go przeprosić za to, że go nie posłuchał, ale przerywa mu Leo. Chłopak mówi, że ma w telefonie dowody na to, że Marcus jest zły, ale przypadkowo teleportuje telefon. Po użyciu funkcji powrotu, telefon zostaje zepsuty.

Leo chce pokazać Donaldowi, Adamowi, Bree i Chase'owi tajną kryjówkę Marcusa, ale okazuje się, że niczego tam nie ma i nikt mu nie wierzy. Kiedy wszyscy wracają do domu, Donald przygląda się lampie wiszącej w pobliżu. Okazuje się, że jest to kamera, przez którą Marcus i jego ojciec oglądają ich. Marcus przeprasza ojca za zawiedzenie go i mówi, że się poprawi, ale ten mówi, że sam się wszystkim zajmie.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

  • Jeremy Kent Jackson jako Ojciec Marcusa

Ojciec Marcusa

CytatyEdytuj

Szablon:Dialog Szablon:DialogSzablon:DialogSzablon:Dialog Szablon:Dialog Szablon:Dialog Szablon:Dialog Szablon:Dialog

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to pierwszy odcinek, w którym ojciec Marcusa pojawił się. Wcześniej widać go było jedynie w cieniu.
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym Donald zaczyna coś podejrzewać.
  • W odcinku Adam chce być raz tym mądrym, chociaż był geniuszem w odcinku Chip Switch.
  • Pani Perry jest wspomniana.
  • To czwarty odcinek z Marcusem.
  • W tym odcinku Marcus po raz pierwszy ukazuje swoją moc - kinetykę molekularną.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki