FANDOM

Leland Korba (w oryg. Leland Turbo) trzecioplanowa postać w filmie Auta 2.

Opis Edytuj

Osobowość Edytuj

Leland był bardzo odważnym agentem.

Wygląd Edytuj

Leland ma czerwony kolor oraz niebieski oczy.

Historia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

Leland jakiś spory czas temu ukończył szkolenia tajnego agenta Jej Królewskiej Mości. Jego dobrym przyjacielem ze szkoły dla agentów był Sean McMission.

Misje Edytuj

Leland przeżył z Seanem wiele misji. Byli dla siebie dobrymi przyjaciółmi. Ich misje nie są jednak znane.

Odkrycie platform naftowych i śmierć Edytuj

W 2011 roku Leland odkrył platformy wiertnicze o których nikt nie wiedział, ponieważ zakłócały działania satelity. Powiadomił o tym swojego kumpla Seana. Wtedy to po niego przyjechali Al Scarpetta i Fred Carton. Poza kamerą pojmali go i kazali zgnieść w kostkę. Gdy Sean dotarł na platformę próbował się bezskuteczne połączyć ze swoim przyjacielem. W końcu zauważył profesora Zundappa. Al Scarpetta z Fredem Cartonem powiadomili wtedy swojego szefa że pozbyli się Lelanda, pokazując mu martwego agenta. Wtedy to Sean się przestraszył i jednocześnie wydał siebie Zundappowi.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest pierwszym samochodem który pojawił się w filmie Auta 2.
  • Może być inspirowany na człowieku z filmu Goldfinger który zmarł w samochodzie który był zgnieciony w kostkę.
  • W klockach LEGO jako martwy ma otwarte oczy.
  • Aktor podkładający mu głosu w oryginalnej wersji - Jason Isaacs podłożył również głosu Siddeley'owi.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki